خبرگزاری کار ایران

با نگرش محکمی بازی می‌کنیم؛

کی‌روش: گوام تیم شناخته شده‌ای است/ مخالفان بیایند، می‌روم

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۲۳۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه گوام تیم شناخته شده‌ای است، گفت: اطلاعات و شناخت کافی از این تیم داریم و مقابل آنها محکم بازی می کنیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و گوام ضمن بیان این مطلب افزود: امیدوارم با شورو اشتیاق لازم بتوانیم نتیجه لازم را در دیدار با گوام کسب کنیم. شاید برای شما تیم فوتبال گوام ناشناخته باشد، اما برای کسانی که درگیر فوتبال هستند و فوتبال را می شناسند این تیم ناشناخته نیست و اطلاعات لازم را در مورد آن دارند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: تیم گوام صدرنشین گروه ماست و با توجه به اینکه طول مسابقات کوتاه است باید اشراف لازم را در مورد تیم حریف به ویژه صدرنشین گروه داشته باشیم.

کی روش ادامه داد: این تیم در دو بازی نخست خود امتیازات لازم را کسب کرده و این می‌تواند به روحیه و اعتماد به نفس آن ها کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم خوبی در اختیار دارد، گفت: بهترین بازیکنان ایران را مقابل گوام به میدان خواهیم فرستاد و با نگرش محکمی بازی می کنیم.

وی افزود: در طول این مدت روی بازیکنان کار کردیم تا روحیه و انگیزه متفاوت به آنان داده و همان جو جام جهانی برزیل را به تیم تزریق کنیم. امیدوارم فردا تماشاگران با حضور در ورزشگاه آزادی شاهد تلاش بهترین و مستعدترین بازیکنان فوتبال ایران باشند.

کی روش در پاسخ به سئوالی که چرا همواره از علی کفاشیان حمایت می کند؟ پاسخ داد: ما آماده بازی فردا هستیم و اکنون فرصت خوی برای اظهار نظر در این مورد نیست.

وی گفت: هرچند در ایران خیلی ها دوست ندارند، حقایق را بشنوند ولی بیش از آنکه حامی کفاشیان باشم با افرادی مخالفت می‌کنم که می خواهند تیم ملی را از بین ببرند و شک نکنید چنانچه این افراد به ما نزدیک شوند ایران را ترک می کنم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: تعهدم به تیم ملی، فدراسیون و این پسرهای فوق العاده با استعداد پابرجا است و در این مدت نیز با تمام وجود هرکاری توانسته ام، انجام داده ام.

کی روش در مورد صحبت سرمربی تیم ملی گوام که به نوعی برای تیم ملی ایران کری خوانی کرده بود، گفت: مشکلی با اینگونه صحبت ها ندارم. ما هر زمانی‌که تحت فشار قرار گرفته ایم، عملکرد بهتری داشتیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و گوام ساعت 19 فردا پنج شنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز