خبرگزاری کار ایران

می توانیم ۲ سهمیه المپیک کسب کنیم؛

مداح: امیدوارم طلسم مدال المپیک را بشکنیم/این تیم توان انجام کارهای بزرگ را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۰۵۵

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان از عملکرد شاگردانش در مسابقات گرندپریکس روسیه دفاع کرد و گفت: ملی پوشان نشان دادند فاصله ای با بهترین های دنیا ندارند.

مینو مداح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن حمایت از هر سه ملی پوش خود گفت:ما نخستین حضور خود در مسابقات گرندپریکس را تجربه می کردیم و با توجه به این موضوع از عملکرد کلی تیم راضی بودیم.

وی افزود:بچه ها با عملکرد خوب خود نشان دادند که فاصله زیادی با بهترین های دنیا ندارند و اگر کمی خودباوری داشته باشند می توانند از هر میدانی دست پر برگردند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در ادامه به تمجید از کیمیا علیزاده پرداخت و گفت: کیمیا به معنای واقعی فوق العاده بود. او در این رقابت ها قهرمان جهان، قهرمان المپیک، قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز المپیک را شکست داد و برای دست یابی به مدال طلا به هیچکس رحم نکرد.

مداح با اشاره به سخت بودن مسیر سهمیه المپیک 2016 اعلام کرد: اگر ملی پوشان ما در تمام گرندپریکس های پیش رو مدال طلا بگیرند، باز هم به 6 نفر اول رنکینگ المپیک نمی رسند. 

سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو افزود: ما یک راه کوتاه تر برای کسب سهمیه المپیک 2016 داریم که مسابقات قاره ای سال آینده فیلیپین است. هر 3 ملی‌پوش تیم ما(علیزاده، روحانی، خدابنده) در شرایط خوبی قرار دارند و ما به موفقیت آنها در رقابت های قاره ای امیدوار هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چند سهمیه المپیک کسب خواهید کرد، گفت: ما به کسب 2 سهمیه المپیک 2016 ریو خوش‌بین هستیم.

مداح در ادامه بیان داشت: تیم ما در این مدت طلسم کسب مدال در یونورسیاد، رقابت‌های جهانی و گرندپریکس را شکسته و من به شخصه امیدوارم این موفقیت تا بازی‌های المپیک هم ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا علیزاده می تواند در المپیک هم کسب مدال کند، گفت: او باید در وهله اول سهمیه را بدست آورد و سپس به مدال المپیک فکر کند. البته درخشش او در این مدت من را هم به کسب مدال در المپیک بسیار امیدوار کرده است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان افزود: البته کیمیا سن و سال بسیار کمی دارد و نباید توقعات را از او خیلی بالا ببریم. در این شرایط نقش مسئولان ورزش و فدراسیون تکواندو در ایجاد جو آرام برای علیزاده بسیار مهم است.او باید از لحاظ ذهنی آماده باشد تا بتواند مسیر خود را به بهترین نحو ممکن ادامه دهد.

مداح در پایان اعلام کرد: من به تیم خود اعتقاد کامل دارم و می دانم این بچه‌ها توان انجام کارهای بزرگ را دارند. مطمئن باشید این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز