خبرگزاری کار ایران

برای ۳ دیدار تدارکاتی؛

تیم ملی والیبال جوانان راهی آمریکا شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۰۴۹

تیم ملی والیبال جوانان ایران برای حضور در اردوی آماده‌سازی برون مرزی راهی آمریکا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان از 20 تا 30 شهریورماه در مکزیک برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های برزیل، چین و کوبا در گروه سوم همگروه است. کاروان تیم ملی والیبال جوانان ایران با 12 بازیکن و 9 همراه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی آمریکا شد.

ملی‌پوشان ایران ابتدا به شهر آناهایم آمریکا در نزدیکی مرز مکزیک می‌روند و اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای در آنجا برگزار می‌کنند. شاگردان فرهاد نفرزاده در مدت حضور خود در آمریکا 3 دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی والیبال جوانان آمریکا خواهند داشت. آمریکا در رقابت‌های جهانی با تیم‌های آرژانتین، لهستان و روسیه همگروه است که به گروه مرگ مشهور است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره میزبان آمادگی این تیم گفت: در مدت تمرینات بازیکنان با انگیزه کار کردند و از نظر جسمانی و تاکتیکی آماده شروع رقابت در قهرمانی جهان هستند.

فرهاد نفرزاده تصریح کرد: تنها نگرانی موجود بعد مسافتی و فاصله کشور مکزیک از ایران است که به یقین بازیکنان از نظر ساعت خواب و بیداری با مشکل روبرو خواهند شد و امیدواریم یک هفته حضور در آمریکا این مشکل را حل کند.

حمید حمودی، امین اسماعیل نژاد، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند اله وردیان، محمدرضا عوض پور، رحمان تقی زاده، اکبر ولایی، محمد دلیری، محمد امین حیدری، جواد کریمی و امیر حسین اسفندیار 12 بازیکن اعزامی به این رقابت ها هستند که دو نفر آنان همراه تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت های جهانی آرژانتین شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز