خبرگزاری کار ایران

پس از نشست امروز با کفاشیان؛

معمای شمسایی و تیم‌ملی پیچیده شد/ فردا روز سرنوشت‌ساز آقای خاص فوتسال

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۹۸۱

حضور وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال با نشست امروز با علی کفاشیان وارد فاز جدی‌تری شد هر چند به نظر می رسد وجود برخی موانع این حضور را پیچیده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید شمسایی گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال عصر امروز در محل فدراسیون فوتبال با علی کفاشیان دیدار کرد و درباره حضور در تیم ملی و مسائل جانبی این حضور با رئیس فدراسیون فوتبال به گفت و گو پرداخت.

در این جلسه کفاشیان به طور ضمنی با سرمربیگری شمسایی در تیم ملی موافقت کرد اما حضور همزمان او در تیم ملی و تأسیسات را مشکل ساز دانست.

شمسایی درباره این جلسه گفت: خوشحالم که کفاشیان راحت نظرات خود را با من در میان گذاشت. او اعلام کرد که حضور همزمان من در تیم ملی و تأسیسات دشوار خواهد بود و حرف او هم منطقی است. فکر نمی‌کنم این موضوع عملی باشد که من بتوانم به طور همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی فعالیت کنم.

شمسایی ادامه داد: با اینکه این توانایی را در خود می‌بینم که بتوانم کارهای دشوار را انجام بدهم اما تابع قانون و مقررات هستم که گویا قانون با حضور همزمان سرمربی تیم ملی در باشگاه منافات دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد خوبی که با تأسیسات بسته‌ام و دریافت ۶۰ – ۷۰ درصد از آن نمی‌توانم به راحتی و بدون رضایت مدیران باشگاه تاسیسات، این تیم را ترک کنم. به هر حال حضورم در تیم ملی به تعامل مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه تأسیسات بستگی دارد. کفاشیان به من گفت که حضور همزمان من باعث می‌شود که فشارهایی هم روی او باشد.

سرمربی – بازیکن تأسیسات در مورد اینکه آیا با این تفاسیر حضورش در تیم ملی منتفی است، گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر هیأت رئیسه در این باره چیست. اگر هیأت رئیسه موافق حضورم در تیم ملی و تأسیسات به صورت همزمان نباشد طبیعتاً باید یک جا را انتخاب کنم که پس از آن جلساتی با منوچهری خواهم داشت. هر چند که من تابع نظر بزرگان هستم و هر چیزی که مسئولان باشگاه بگویند انجام خواهم داد. ارادت خاصی به منوچهری دارم و پایبند به اصل و اصول هم هستم. قراردادی بسته‌ام که پای آن می‌ایستم. گفته‌ام که حاضر نیستم به هر نحوی در تیم ملی حاضر شوم.

باتوجه به این شرایط به نظر می‌رسد حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات شدنی نباشد. حالا باید دید آیا مسئولان تاسیسات با جدایی شمسایی موافقت خواهند کرد یا نه.

از سوی دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز مانند رئیس کمیته فوتسال می‌گوید وحید شمسایی می‌تواند به طور همزمان در تیم ملی فوتسال و تیم تاسیسات دریایی کار کند.

آخرین مانع حضور شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران فعالیت همزمان در تیم تاسیسات و تیم ملی است. شمسایی خودش دوست ندارد تاسیسات را رها کند و از طرف دیگر رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کار ساده‌ای نیست. هرچند سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال تاکید کرده فعالیت همزمان شمسایی مشکلی ندارد، ولی عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال با این موضوع مخالفت و تاکید کرده‌اند شمسایی باید یکی از این دو تیم را انتخاب کند.

شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: فردا در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این‌باره تصمیم گیری می‌کنیم. ما از نزدیک با وحید در تیم دبیری کار کردیم و شناخت خوبی از او داریم. معتقدم اگر شمسایی در تیم ملی حمایت شود، می‌تواند ایران را در جمع سه تیم برتر دنیا قرار دهد.

وی درباره مخالفت کمیته فنی فوتسال و دبیر کل فدراسیون فوتبال با فعالیت همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی، خاطرنشان کرد: اول باید برنامه شمسایی را ببینیم ولی به نظرم اینکه او همزمان در تیم تاسیسات هم کار کند، تاثیری در انتخاب‌هایش برای تیم ملی ندارد. شمسایی قطعا منافع ملی را در نظر می‌گیرد نه یک تیم خاص. به نظرم امسال کار شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات تداخل زیادی ندارد و او می‌تواند تا پایان لیگ در تاسیسات هم باشد.

با این شرایط و با وجود موافقان و مخالفان حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و باشگاه تاسیسات به نظر می رسد باید تا فردا و نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منتظر نشست و دید انتخاب حساس برای تیم ملی فوتسال چه سرنوشتی خواهد یافت و آیا هدایت تیم ملی به آقای خاص فوتسال سپرده خواهد شد یا گزینه های داخلی دیگری برای این مسئولیت مطرح خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز