خبرگزاری کار ایران

مشکلات باید از ریشه قطع شود؛

انصاری‌‌فرد: پول‌گرفتن از هوادار وجهه پرسپولیس را زیر سوال می‌برد/ باقری باید کنار تیم باشد،‌ نه علیه مدیر باشگاه!

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پول گرفتن از هواداران یک طرح شکست خورده است.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قضیه پول‌گرفتن از هوادار برای اداره باشگاه یک طرح شکست خورده است چون تا زمانی که ارتباط بین مردم و باشگاه ایجاد نشود این کارها فایده‌ای ندارد، ضمن اینکه با این حرکات وجهه باشگاه زیر سوال می‌رود. قبلا هم این طرح‌ها امتحان شده و در مجموع به صلاح باشگاه نیست.

وی افزود: کریم باقری این روزها علیه طاهری حرف می‌زند. بحث این است که طاهری تلاشش را کرده اما گاهی مشکلاتی پیش می‌آید که از دست مدیران خارج است. بحث این است که مشکلات پرسپولیس باید از ریشه قطع شود چون این مشکلات همیشه بوده و هست و هر مدیر عاملی بیاید گیر همین مشکلات و بدهی ها است و هم مدیر می‌سوزد و هم مشکلات پابرجا است.

وی ادامه داد: شنیده‌ام یک تشکیلاتی قرار است بیاید و فعلا پرسپولیس را در اختیار بگیرد. شنیده‌ام گروه‌صنعتی‌ملی قرار است بیاید و شرایط بهتر می‌شود چون این کار حالتی از خصوصی‌سازی است و باشگاه را اداره و هزینه می‌کنند و این اتفاق برای پرسپولیس خوب است.

مدیر عامل سابق باشگاه‌پرسپولیس اظهار داشت: وقتی ساختار باشگاه درست نباشد مشکلاتی به وجود می‌آید، مثلا بازیکن باید شب در درفشی‌فر بخوابد. همه اینها مشکلات موجود است و باید قبلا فکرش را می‌کردند. وزارت‌ورزش از نظر بودجه در در تنگنا است و برای حل مشکلات‌مالی فدراسیون‌ها هم مشکل دارد، چه برسد به اینکه بخواهد به استقلال و پرسپولیس هم کمک کند.

انصاری‌فرد در پایان درباره درگیری‌های رسانه‌ای باقری و طاهری گفت: نباید اینطوری برخورد کنند. کمک مربی و بازیکن نباید درباره مدیر باشگاه این‌طوری صحبت کنند. باید مشکلات را حل کنند چون این بحث‌ها برای پرسپولیس اثر نامطلوبی خواهد داشت، مخصوصا آنهایی که بزرگتر تیم هستند باید کمک کنند و کنار تیم باشند. این راه درستی برای حل مشکلات نیست و تنش برای تیمی که مشکل دارد اثر منفی خواهد داشت و باید با تدبیر بیشتری مشکلات را حل کرد.

کد خبر : ۳۰۱۸۵۱