خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر جزیره در ایستگاه‌چهارم؛

منچستریونایتد باز هم به سوانسی باخت/ فان‌خال هم حریف ولزی‌ها نشد!

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۴۰۵

شاگردان گری مانک موفق شدند فان‌خال و تیمش را در ورزشگاه بریتانیا اسیر خود کنند تا با 3 امتیاز خانگی به رده چهارم صعود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر تیم سوانزی‌سیتی از ساعت 19:30 در  ورزشگاه بریتانیا میزبان منچستریونایتد بود که مانند فصل گذشته موفق شد بار دیگر به پیروزی برسد تا شاگردان فان‌خال دست خالی به خانه برگردند.

ترکیب‌سوانسی: فابیانسکی، فرناندز، ویلیامز، تیلور، ناوتون، شلوری، روتلج، سیگورسون، کورک، گومیس، آیو

ترکیب یونایتد: رومرو، اسمالینگ، دارمیان، شاو، اشنایدرلین، هررا، بلیند، شواینی، ماتا، دیپای، رونی

نیمه‌نخست این دیدار با وجود موقعیت‌هایی که دو تیم داشتند بدون گل به پایان رسید تا هر دو مربی دست خالی به رختکن بروند.

دقیقه 47 خوان ماتا موفق شد برای منچستریونایتد گلزنی کند تا شادمانی را به نیمکت تیمش بیاورد ولی این خوشحالی چندان دوامی نداشت چراکه دقیقه60 آندره آیو برای سوانزی گل زد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 65 گومیس موفق شد روی پاس عالی آیو رومرو را برای دومین بار تسلیم کند تا پیروزی را به اردوی ولزی‌ها بیاورد.

با این نتیجه سوانزی‌سیتی 8 امتیازی شد تا بالاتر از من‌یونایتد رده چهارم جدول را به خود اختصاص دهد و یونایتد هم به رده پنجم اکتفا کند.

در دیگر دیدار امروز ساوتهمپتون موفق شد 3 بر صفر نوریچ را درهم بکوبد. پله (45) و دوسان تادیک(64 و 67) برای ساوتهمپتون گلزنی کردند تا این تیم 5 امتیازی شود به در رده دهم جدول بایستد. نوریچ هم با 4 امتیازی در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

در جدول لیگ‌برتر جزیره من‌سیتی با 12 امتیاز صدر جدول را قاطعانه از آن خود کرده و پس از این تیم کریستال‌پالاس و لسترسیتی در عین ناباوری بالاتر از غول‌های فوتبال جزیره جایگاه دوم و سوم را در اختیار دارند.

قرار گرفتن چلسی با مورینیو و خریدهای گذافی که این فصل انجام داده با 4 امتیاز در رده سیزدهم از اتفاق‌های عجیبی است که لیگ‌جزیره به آن عادت نداشته که این فصل شاهد نتایج ناامیدکننده آقای خاص با آبی‌های لندنی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز