خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تیم ملی‌کشتی؛

هاشمی: بار اصلی المپیک روی دوش کشتی است/امید به موفقیت در ریو

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۲۴۳

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در خانه کشتی از اردوی تمرینی تیم ملی کشتی کشمان بازدید و با کادر فنی و ملی پوشان گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های قاره ای، جهانی و کسب سهمیه المپیک، صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فراهانی مسئول حراست کمیته با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با رسول خادم رئیس فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید کیومرث هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران ایران در مسابقه‌های جهانی آمریکا گفت: ان‌شاءالله کشتی‌گیران ما با حضور خود در این رقابت‌ها بتوانند ضمن کسب مدال،بیشترین سهمیه را برای حضور در المپیک به دست آورند هر چند در مسابقه‌های دیگر تا المپیک ریو فرصت کسب سهمیه دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: در تمرین‌های ملی‌پوشان کشتی حاضر شدم تا به کادر فنی و کشتی‌گیران و مسئولان فدراسیون خسته نباشید بگویم و از نزدیک هم شاهد زحمات آنها باشم چرا که بار ورزش ایران در المپیک‌ها همواره روی دوش کشتی بوده است و ان‌شاءالله کشتی‌گیران پس از کسب سهمیه برای حضور در المپیک به خوبی مراحل آماده‌سازی را طی خواهند کرد و موفقیت دوباره‌ای را در المپیک ریو خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز