خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد نوجوانان جهان- بوسنی؛

5 آزادکار نوجوان امروز روی تشک می‌روند/ رده‌بندی 5 وزن نخست

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۲۲۵

مراسم وزن‌کشی 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی‌آزاد نوجوانان جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت‌رقبا در شهر سارایوو روی تشک می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ٤٦ کیلوگرم امیر پرسته در دور اول به مصاف الکسی کوپی‌لوف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی‌گیران مجار و مکزیک مبارزه می‌کند. در این وزن ٢٦ نفر حضور دارند.

وزن ٥٤ کیلوگرم که ٢٥ نفر وزن‌کشی کردند حامد رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه نمایندگان ترکیه و مقدونیه مسابقه می‌دهد.

وزن ٦٣ کیلوگرم احمد مهدی‌زاده پس از استراحت در دور اول به مصاف جاکوب ماسوتی از ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی‌گیران ترکیه و ارمنستان پیکار می‌کند.، در این وزن  ٢٤ نفر به روی باسکول رفتند.

وزن ٧٦ کیلوگرم که ٢٦ نفر حضور دارند، حامد منافیان در دور اول با دمیرمیگیناشویلی از گرجستان مسابقه می دهد و در صورت برتری با برنده مبارزه نمایندگان ترکیه و هند روبرو می‌شود. کشتی‌گیران روس و آذربایجان در گروه منافیان هستند.

وزن ١٠٠ کیلوگرم نعیم حسن‌زاده به مصاف جانسون بینس از کانادا می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه بلغارستان و ژاپن دیدار می‌کند. در این وزن ٢٢ نفر وزن کشی کردند و روسیه و آذربایجان در گروه نماینده‌ایران هستند.

 

تیم ایران در روز نخست صاحب دو مدال نقره و دو مدال برنز شد.

رده‌بندی‌انفرادی و تیمی در پایان روز نخست

42 کیلوگرم:1- ایوان اوکنیشنیکوف (روسیه) 2- امیر محمد یزدانی(ایران) 3- ارسلان بیک نوراخمت(قرقیزستان) و شاهین مختاراف(آذربایجان) 5 – اسلام ایلخاموف(ازبکستان) و تزویتان مصطفی یف(بلغارستان)

50 کیلوگرم: 1- آنیل آنیل(هند) 2- عرفان آیینی(ایران) 3- ایرطغرل کاه ویچی(ترکیه) و پترکونستانتینوف(روسیه)5- بولد تیمنت سوگد(مغولستان) و آلماز عثمان بیکوف(قرقیزستان)

58 کیلوگرم: 1- یانی دیا کومی هالس(آمریکا) 2- جین تارو موتویاما(ژاپن) 3- فاضل حسن اف(آذربایجان) و امیرحسین کاوسی(ایران) 5- کانر(کانادا) و سوسلان گوچاکوف(روسیه)

69 کیلوگرم: 1- سالویک نانیف(روسیه) 2 –اسلام عبداله یف(آذربایجان) 3- مجتبی اصغرزاده(ایران) و تاروآمابایاشی(ژاپن) 5- اوریکوف جالاکیدزه(گرجستان) و سامی حمید(مصر)

85 کیلوگرم: 1- سوسلان لاوویف(روسیه) 2- خوسنبوی رحیم اف(ازبکستان) 3- نایل سی یار(ترکیه) و اون وبستر(آمریکا) 5 – رشید احمد لی(آذربایجان) و سامبویر سامبویر(هند)

رده بندی تیمی

1- روسیه – 44 امتیاز 2 – ایران 34 امتیاز – 3- آذربایجان 32 امتیاز 4- ترکیه 23 امتیاز – 5- آمریکا 21 امتیاز 6 – هند 21 امتیاز 7- ژاپن 17 امتیاز – 8 – ازبکستان 17 امتیاز – 9- قرقیزستان 14 امتیاز و 10- گرجستان  14 امتیاز.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز