خبرگزاری کار ایران

شرایط ما بهتر از نفت است؛

معینی: کرار آماده نشود کنارش می‌گذاریم/ پرسپولیس مشکل مدیریتی دارد نه فنی!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مجموعه مدیریت باشگاه از عملکرد کرار جاسم در 4 هفته گذشته به هیچ وجه راضی نیست و به او اولتیماتوم داده ایم.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب در مورد وضعیت کرار جاسم و مشکلات حاشیه ای این بازیکن برای استقلال گفت: به اعتقاد من 95 درصد مشکلات کرار به خود این بازیکن برمی گردد و متاسفانه او نتوانسته در 4 هفته ای که از لیگ می گذرد حضور پرثمری در تیم داشته باشد و کادر فنی هم اذعان دارد که این بازیکن کارایی لازم را برای باشگاه نداشته است. 

معینی تصریح کرد: باشگاه به بازیکنی نیاز دارد که از هر نظر آماده باشد و این آمادگی به نوع زندگی حرفه ای بازیکن مربوط می شود و اینکه بازیکن مراقبت های لازم را از خودش انجام دهد. متاسفانه کرار در فصل جدید با اضافه وزن مشهودی روبروست و آمادگی لازم را نداشته و در 4 هفته گذشته حضور کمرنگ و کم زمان در ترکیب استقلال موید همین نکته است.

کارشناس فوتبال کشور یادآور شد: مصدومیت او در دیدار با ذوب آهن هم خیلی عجیب بود و نشان داد او آماده نیست چرا که بازیکن آماده به این سادگی در معرض آسیب دیدگی قرار نمی گیرد.

وی تاکید کرد: مجموعه هیات مدیره باشگاه از عملکرد کرار راضی نیست ولی افشارزاده و کادر فنی به او فرصت دادند تا خودش را به شرایط ایده آل برساند ولی در صورتی که او به روند هفته های گذشته ادامه بدهد و از این فرصت برای آمادگی خودش استفاده نکند، ناگزیر هستیم او را از تیم کنار بگذاریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت پرداختی این فصل گفت: طبق گفته افشارزاده تاکنون حدود 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و خوشبختانه با کمک های سبک دست و حمایت های اسپانسرهای باشگاه ، وضعیت پرداختی خوبی داریم و آرامش نسبی از این نظر در باشگاه وجود دارد.

معینی تصریح کرد: قرار است ظرف روزهای آینده هیات مدیره نشستی داشته باشد و قصد دارم پیشنهاد کنم تا 70 درصد از منابع درآمدی این فصل در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار بگیرد و 30 درصد هم در بخش آکادمی و تیم های پایه هزینه شود که این تقسیم منابع به نظر هیات مدیره بستگی دارد.

کارشناس فوتبال کشور درباره دیدار هفته پنجم مقابل نفت تهران گفت: بازی مهمی مقابل نفت پیش رو داریم ولی به نظر من شرایط تیم ما خیلی بهتر از نفت است و تعطیلی 20 روزه لیگ هم فرصت خوبی برای هماهنگی بازیکنان خارجی و سر و سامان دادن به وضعیت خط حمله و رفع مشکل گلزنی تیم است. البته این روزها به دلیل اردوی تیم ملی و امید تعداد زیادی از بازیکنان ما در اختیار کادر فنی قرار ندارند ولی 2 بازی تیم ملی مقابل گوام و هند چندان بازی های سنگینی نیست و نگرانی از نظر مصدومیت و  آسیب دیدگی بازیکنان‌ نداریم.

معینی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تیم پرسپولیس و وضعیت این تیم در هفته‌های آینده گفت: به آینده پرسپولیس خیلی خوشبین هستم و کارهای برانکو را از هر نظر تایید می کنم و اعتقاد دارم او می تواند پرسپولیس را متحول کند.

وی ادامه داد:برانکو کارنامه خوبی در تیم ملی دارد و در کنار نتایج خوب یک دستاورد بزرگ نظیر حسین فرکی برای فوتبال ما داشته و او در لیگ علاوه بر نتایج درخشان به 2 قهرمانی با فولاد و سپاهان هم دست یافته که محصول بسیار ارزشمندی برای فوتبال کشور از 6 سال حضور این مربی وطنی کنار برانکو محسوب می شود.

کارشناس فوتبال کشور تصریح کرد: متاسفانه برانکو در شروع فصل با بدشانسی روبرو شد و چند شکست کار او را سخت کرد ولی اعتقاد دارم او می تواند پرسپولیس را متحول کند و به روزهای اوج برساند . برد مقابل فولاد کمک بزرگی به برانکو خواهد بود تا چرخ های این تیم روانتر بچرخد . البته پرسپولیس این روزها بیشتر مشکل مدیریتی دارد تا فنی. متاسفانه در حال حاضر وضعیت هیات مدیره و مدیر عامل این تیم مشخص نیست و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا پرسپولیس هم از نظر مدیریتی نظیر استقلال به انسجام و کارایی لازم برسد و امیدوارم هواداران هم دست از حمایت های خود برندارند.

معینی در بخش پایانی سخنان خود درباره مقایسه دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این دو تیم در حال پوست اندازی هستند و دست به جوانگرایی زده اند و طبیعی است که به زمان نیاز دارند تا به شرایط تیمی ایده آل برسند. البته به نظر من استقلال از نظر فنی تیم هماهنگ تر و روانتری است و از نظر بازیکن پتانسیل قوی تری دارد. ولی پرسپولیس هم به مرور به شرایط تیمی خواهد رسید و با رسیدن به ترکیب اصلی می تواند روند بهتری داشته باشد. شخصا امیدوارم این دو تیم در اوج باشند چرا که رقابت آنها و توجهی که افکار عمومی به آنها دارند ، می تواند باعث پیشرفت فوتبال ملی شود.

کد خبر : ۳۰۱۱۸۲