خبرگزاری کار ایران

خاطرات زیادی برایم زنده شد؛

میرزاپور: درگیری؟ نه دیدم و نه چیزی شنیدم/4 سال است فوتبال بازی نکرده‌ام

دروازه‌بان تیم فوتبال ستارگان‌ایران گفت: ما و ستارگان دنیا باانگیزه برد به میدان رفته بودیم.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با ستارگان‌دنیا بازی خوبی بود. هر چند این دیدار جنبه خیرخواهانه داشت اما هر 2 تیم با انگیزه برد به میدان آمده بودند و همین مساله جذابیت بازی را زیاد کرده بود. ما واقعا دنبال برد بودیم و علی‌آقا(پروین) به عنوان مدیر تیم و کادر فنی تیم دوست نداشتند شکست بخورند و بچه‌ها دوست داشتند برنده از زمین بیرون بیایند.

وی افزود: فکر می‌کردم برای این بازی با این همه ستاره حداقل 70 هزار نفر به استادیوم بیایند. البته از کسانی که آمده بودند جای تقدیر و تشکر دارد که در این امر خیر شرکت کردند و از نزدیک بازی ستاره‌ها را دیدند اما در مجموع انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به استادیوم بیایند و فکر می کردم 70 هزار نفر به استادیوم بیایند.

این ملی‌پوش پیشین در ادامه گفت: این بازی حس بسیار خوبی برای من داشت و یاد زمانی افتادم که با تیم ملی در آزادی بازی می‌کردیم و خاطرات زیادی برایم زنده شد. من 4 سال است فوتبال بازی نکرده‌ام و به آزادی نیامده بودم اما خاطرات زیادی برایم زنده شد و بعد از مدت‌ها دوستان قدیمی‌ام را دیدم.

میرزاپور در پایان درباره خبر درگیری خداداد و مجیدی بین 2 نیمه گفت: از این موضوع خبر ندارم چون بین 2 نیمه خودم را گرم می‌کردم و حواسم به این قضیه نبود و چیزی هم نشنیدم. من در رختکن نبودم و واقعا خبر ندارم.

کد خبر : ۳۰۰۹۵۲