خبرگزاری کار ایران

شاید امروز با افراد جدیدی بازی را شروع کنیم

اسلوبودان کواچ: این روند خوب است/ روز به روز بهتر می شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا آخرین دیدار دوستانه ایران است و شاید فردا با افراد جدیدی بازی را شروع کنیم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر 2 ملی پوشان ایران برابر روسیه در دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در مسکو، افزود: از عملکرد بازیکنانم در زمین رضایت دارم. بعد از اینکه روسیه در ست های اول و دوم جلو افتاد، بازی ما بهتر شد و توانستیم آنها را با سرویس‌های خود تحت فشار بگذاریم.

وی با بیان اینکه در دو ست ابتدای مسابقه مدافعین میانی روسیه آبشارهای خوبی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: در دو ست اول، روسیه کنترل بازی را در دست گرفت و با چند تغییر و جابجایی توانستیم از بازیکنانی که روی نیمکت نشستند، استفاده کنیم.

بوبان تاکید کرد: عملکرد خوب بازیکنان در ست پنجم ایران را به پیروزی رساند. نمی‌گویم که امروز از روزهای قبل بهتر بازی کردیم. ولی به هر حال نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا برای جام جهانی آماده باشیم.

وی گفت: نمی‌دانم تا چه اندازه به این مهم دست می‌یابیم. ولی این روند خوب است چون هر روز بهتر و بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی فردا جمعه با روسیه نیز گفت: شاید با افراد جدیدی بازی را شروع کنیم. چون بازی فردا آخرین دیدار دوستانه ماست. می‌خواهیم بهترین ترکیب ممکن را برابر تیم آرژانتین در جام جهانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بازی فردا به نظرم سخت‌تر از بازی امروز می شود. به هر حال چنین بازی‌هایی مثبت و خوب است چون تیم برای رسیدن به آمادگی نهایی باید با تیمی که از نظر سرویس و تکنیک مهارت بالایی دارد، روبرو شود.

تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه تدارکاتی خود در مسکو موفق به شکست روسیه با نتیجه سه بر دو شد، ملی پوشان کشورمان شب گذشته و در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست متوالی هلند را از پیش رو برداشته بودند.

کد خبر : ۳۰۰۷۵۴