خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال جهان-والیبال؛

اکبری: بازیکنان کوبا تجربه بیشتری داشتند/ست سوم به آب و آتش زدیم

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: بازیکنان کوبا در امتیازهای حساس از نظر تجربه عملکرد بهتری نسبت به شاگردانم داشتند.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از نخستین شکست شاگردانش در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان در نشست خبری گفت: در ابتدا به تیم کوبا و بازیکنانش تبریک می گویم. رقابت خوب و زیبایی بود. هر دو تیم والیبال خوبی به نمایش گذاشتند و شاهد 2 تیم قدرتمند بودیم.

وی با بیان اینکه امتیازات و نتیجه این مسابقه نشان دهنده رقابت نزدیک دو تیم است، گفت: اما امروز در امتیازات پایانی کم شانس بودیم و نتوانستیم پیروز شویم. تعدادی از بازیکنان کوبا به دلیل حضور در لیگ جهانی و مسابقات دیگر بین المللی به نسبت بازیکنان ایران تجربه بیشتری داشتند و توانستند در امتیازات حساس عملکرد بهتری را نشان دهند.

امیدهای ایران پس از شکست در ست های اول و دوم، در ست سوم با 10 امتیاز اختلاف پیروز شدند، اکبری دلیل پیروزی در این ست را اینگونه توضیح داد: در این ست چیزی برای از دست دادن نداشتیم. به این فکر می کردیم که دیگر هر اتفاقی بخواهد می افتد. به همین خاطر بازیکنان خودشان را به آب و آتش زدند و با ریسک بیشتری بازی کردند که در پایان نتیجه داد و پیروز این ست شدیم.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران در پایان اضافه کرد: مسابقه با کوبا تمام شد و ایران برای مسابقات آینده بازی می کند. اما کار اصلی ما از امروز آغاز شد. بازیکن ها امروز ریکاوری می کنند و فردا صبح تمرین توپی خواهیم داشت. بعد از ظهر فردا جلسه آنالیز داریم و پس از آنها از نظر روحی و روانی بر روی بازیکنان کار می کنیم تا به شرایط مسابقه برگردند.

سومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان امروز پیگیری شد که تیم ملی والیبال امید ایران برابر تیم ملی کوبا 3 بر یک شکست خورد.

کد خبر : ۳۰۰۵۰۴