خبرگزاری کار ایران

به بازی برگشت امیدوارم؛

منصوریان: من از نسل حماسه ملبورن هستم/باید حرفه ای تر عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۴۸۹

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه هنوز 90 دقیقه برای جبران پیش رو داریم گفت: من از نسل حماسه ملبورن هستم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم پس از شکست یک بر صفر مقابل الاهلی امارات با بیان این مطلب افزود: قبل از هر صحبتی باید از حمایت هوادارانی که در ورزشگاه حضور پیدا کردند تشکر کنم و فکر می کنم در تاریخ ایران بی سابقه بود که اینچنین حمایتی از ما شد، چون تنها این حمایت از استقلال و پرسپولیس صورت می گیرد و من از هوادارانی که امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند، تشکر می کنم هر چند که نتوانستیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

سرمربی نفت تهران در خصوص مسائل فنی گفت: در ۹۰ دقیقه ابتدایی، بازی را واگذار کردیم و متاسفانه در بحث حرفه‌ای‌گری کمی به مشکل برخوردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید اصول حرفه ای را به طور کامل به بازیکنان مان یاد دهیم تا آنها در چنین مواقعی دچار مشکل نشوند.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: از نظر عملکرد تاکتیکی و فنی از بازیکنان راضی هستم اما ما همانند سه تیم آسیایی منطقه غرب، ۹۰ دقیقه اول را به پایان رساندیم و تنها یک ۹۰ دقیقه دیگر فرصت داریم تا بتوانیم از این سد سخت به سلامت عبور کنیم.

سرمربی نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در رختکن به بازیکنانم گفتم هم می توانید بازی را مساوی به پایان برسانید و هم این توان را دارید که گل به الاهلی بزنید و بازی را ببرید.

وی تاکید کرد: ما ۲۰ روز فرصت داریم تا بتوانیم با وحدت و همدلی که رمز موفقیت همیشگی ماست و فکر حرفه ای در مقابل تیم الاهلی قرار بگیریم و مقابل این تیم موفق باشیم.

علیرضا منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: ایرادهای خودمان را نمی توانیم به گردن حریف بیندازیم و من هیچ اعتراضی به وقت تلف کردن بازیکنان الاهلی ندارم و باید تلاش کنیم در طول این روزهای باقیمانده نقایص خود را برطرف کرده و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم تا بتوانیم در بازی برگشت یک بازی کاملاً منطقی و خوب را به نمایش بگذاریم و یک حماسه مانند حماسه ملبورن استرالیا را برای علاقه مندان به فوتبال ایران رقم بزنیم.

سرمربی نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهیم کرد تا در این روزهای باقیمانده به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم و بازیکنان مان شرح وظایف خود را به خوبی در دیدار برگشت انجام دهند تا بتوانیم با توکل به خدا و همت بازیکنانمان به مرحله بعدی صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز