خبرگزاری کار ایران

نفت‌ایران صفر- الاهلی یک؛

شکست‌‌تلخ خانگی شاگردان‌منصوریان/ کار صعود به آل‌راشد کشید

الاهلی‌امارات در ورزشگاه‌آزادی یک بر صفر مقابل نفت‌ایران به برتری رسید تا کار صعود شاگردان‌ علیمنصور به مخاطره بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادمه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های نفت ایران و الاهلی‌امارات از ساعت 19 در وررزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود نماینده اماراتی‌ها به پایان رسید تا کار نفت در دیدار برگشت سخت شود.

ترکیب نفت: علیرضا بیرانوند، کارلوس سانتوس، سیدجلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، وحید امیری، سعید لطفی، آرش رضاوند، پیام صادقیان و آلویز نانگ

ترکیب الاهلی: خمیس سلیم، حبیب الفردان، ولید عباس، اسلام الحمادی، ریبرو، لیما، احمد خلیل، احمد عاشوری، کی ون، عبدالعزیز هایکل، ماجد حسن

نیمه نخست این دیدار پربرخورد که گاهی با جنجال بازیکنان هم همراه شده بود بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا منصوریان و اولاریو با دست خالی به رختکن بروند.

نیمه‌دوم شاگردان کوسمین اولاریو خیلی زود به گل رسیدند تا کار را برای نماینده ایران در ورزشگاه آزادی دشوار کنند. دقیقه 63 لیمای برزیلی روی ارسال ضربه‌کرنر و دفع‌اشتباه مدافع‌نفت با ضربه سری شیرجه‌ای دروازه‌ بیرانوند را باز کرد تا با همین یک گل اندوخته تیمش را برنده از تهران به دبی برگرداند.

قضاوت این دیدار را مینورا توجو برعهده دارد که به حمدی‌نژاد و رضاوند از نفت‌ایران و خمیس از الاهلی کارت زرد نشان داده است.

بازی برگشت دو تیم 25 شهریورماه از ساعت 20:55 در ورزشگاه آل‌راشد دبی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۰۴۷۷