خبرگزاری کار ایران

برانکو در اروپا مربی بزرگی است؛

آشتیانی: پرسپولیس در اهواز کار بزرگی کرد/ تیم برانکو در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۳۹۱

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

اردلان آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: در این چند هفته پرسپولیس نمایش خوبی داشت اما اشتباهات داوری و بدشانسی اجازه نمی‌داد تیم نتیجه بگیرد. پرسپولیس در اهواز با یک بازی حساب شده و تاکتیکی 3 امتیاز از فولاد گرفت و کار بزرگی انجام داد.

وی افزود: قبل از بازی احساس می کردم که پرسپولیس نتیجه بگیرد اما فکر نمی کردم این‌قدر خوب و مسلط کار کند چون در نیمه دوم بازی یک گله بود و سرخپوشان می‌توانستند با گل‌های بیشتری پیروز شوند.

آشتیانی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس تیم جوان و باانگیزه ای دارد و با حمایت تماشاگرانش می‌تواند از بحران خارج شود ضمن اینکه بازی‌های بعدی‌اش نسبتا آسان است. این 20 روزتعطیلی لیگ هم می‌تواند به نفع پرسپولیس باشد چون نقاط ضعف تیم برطرف می شود. پرسپولیس تیم جوان و یکدستی است و هرچه بیشتر کار کند هماهنگ‌تر می‌شوند و بهتر نتیجه می گیرند.

آشتیانی در پایان گفت: پرسپولیس با مربی خوب و کاربلدی که دارد می تواند جزو مدعیان باشد. برانکو مربی بزرگی در اروپا است و در کارنامه اش قهرمانی هم دارد و شخصیت خوبی دارد و با تیم ملی ایران هم راحت به جام جهانی رفت و کارش را بلد است و می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز