خبرگزاری کار ایران

در واکنش به مطلبی در صفحه‌اجتماعی؛

خبیری: منظور هدایتی طاهری و مسئولان باشگاه نبود/اعلام آمادگی برای کمک به سرخ‌پوشان بدون چشمداشت!

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۱۴۹

مدیر رسانه‌ای پیشین پرسپولیس گفت: حسین هدایتی تاکید کرد منظورش طاهری و مسئولان باشگاه نبوده است.

به گزارش ایلنا، حسین خبیری در پی مطالبی که در صفحات اجتماعی و در ادامه در رسانه‌ها مطرح شد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از بازی با ذوب‌آهن، حسین هدایتی به جهت علاقه‌مندی خاص خود نسبت به پرسپولیس که همیشه آن را به شکل‌های مختلف نشان داده‌ به مهدی تاج پیشنهاد داد؛ بلیت بازی را خریداری کند تا هواداران پرسپولیس رایگان در ورزشگاه حضور یابند.

وی افزود: مهدی تاج این موضوع را به طاهری منتقل کرد که از سوی وی هم مورد استقبال قرار گرفت و عنوان شد باید در این ارتباط صحبت و هماهنگی صورت بگیرد. بر همین اساس هدایتی با توجه به اینکه پیش از این در باشگاه‌پرسپولیس فعالیت داشتم از بنده خواست از طرف وی با مسئولان باشگاه صحبت کنم. البته من در این‌باره در قالب دوستی قبلی و همکاری، با خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، صحبت کردم و شخصا صحبتی با طاهری نداشتم. خمارلو ضمن اعلام استقبال باشگاه از اجرای این طرح صحبت مطرح شده بین آقایان طاهری و تاج را به من منتقل کردند مبنی بر اینکه این کار از طریق باشگاه انجام شود و به این منظور هدایتی گفت‌وگویی با طاهری داشته باشد.

خبیری ادامه داد: تا جایی‌که من اطلاع دارم این اتفاق می‌تواند در آینده روی دهد چون پس از مسائلی که امروز مطرح شد، گفت‌گویی با حسین هدایتی داشتم که وی تاکید کرد منظورش از مطلبی که در صفحات اجتماعی مطرح شد طاهری  و مسئولان باشگاه نبوده است. هدایتی گفت: طاهری از دوستان قدیمی من است و هیچ‌گاه درباره وی چنین نسبت‌هایی را به کار نمی‌برم، ضمن آنکه طاهری و اعضای هیئت‌مدیره برای تیم محبوب ما زحمت می‌کشند و من هم به عنوان یک هوادار همان‌طور که تاکنون بوده، حاضرم بدون هیچ چشم‌داشتی به تیم محبوب خودم کمک کنم. هدایتی همچنین اضافه کرد: در آینده نزدیک حتما با طاهری می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. الان زمانی است که باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم پرسپولیس به موفقیت برسد و هواداران را خوشحال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز