خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا در سیما؛

دیدار والنسیا - موناکو و بایرلورکوزن - لاتزیو روی آنتن شبکه ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۸۴۲

دیدارهای برگشت پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا طی روزهای 3 و 4 شهریور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دیدارهای برگشت مرحله پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، روزهای 25 و 26 آگوست (3 و 4 شهریور) بین 20 تیم قاره سبز برگزار می شود.

براساس این گزارش رقابت "والنسیا- موناکو" به میزبانی موناکو و در ورزشگاه لوئیز دوم برگزار می شود. این رقابت را که نیکولا ریزولی داور ایتالیایی قضاوت می کند، ساعت 23:15 سه شنبه 3 شهریور روی آنتن شبکه ورزش می رود. بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود والنسیا به پایان رسید.

در ادامه رقابت های برگشت پلی آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب نیز 5 دیدار برگزار می شود.  از این بین رقابت دو تیم بایرلوکوزن و لاتزیو به صورت مستقیم روی آنتن شبکه ورزش می رود.

این دیدار به میزبانی لورکوزن و در ورزشگاه بایر آریه نا برگزار می شود. بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود لاتزیو خاتمه یافت. این رقابت دیدنی ساعت 23:15 چهارم شهریور از شبکه ورزش زنده پخش  می شود.

گفتنی است 10 تیم صعودکننده از پلی‌آف همراه با 22 تیمی که به‌طور مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند، گروه‌های هشت‌گانه مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز