خبرگزاری کار ایران

داوران هم مثل تیم ها آماده نیستند؛

افشارزاده: مشکل پرسپولیس مدیریتی نیست/استیضاح حق مجلس است

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۵۳۳

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حیف است باشگاه بزرگ و پرطرفداری مثل پرسپولیس در جدول آخر باشد و دوست دارم رقیب سنتی استقلال را در اوج ببینم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: همیشه دوست داشتم استقلال و پرسپولیس را در اوج ببینم چرا که هر وقت این دو تیم شرایط خوبی داشتند و در نتیجه موفق عمل کردند، فوتبال ما روزهای خوبی داشته است.

افشارزاده تصریح کرد: به عنوان یک عضو قدیمی در ورزش کشور امیدوارم پرسپولیس هرچه زودتر به جایگاه اصلی خود بازگردد و بتواند با نتایج خوب هواداران خود را راضی کند. 

وی درباره اینکه گفته می شود امسال پرسپولیس بیشتر از مسائل فنی، از بی ثباتی مدیریت لطمه می خورد، گفت: برای موفقیت یک مجموعه عوامل مختلفی نقش دارند که یکی از آنها مدیریت است و سایر عوامل هم باید در کنار مدیریت نقش آفرینی کنند تا تیم موفق شود. پرسپولیس امروز در داخل زمین هم مشکلاتی دارد که نمی توان آنها را به مدیریت ربط داد. 

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: امیدوارم روزهای ناکامی پرسپولیس هم به پایان برسد و این تیم بازگشت باشکوهی به لیگ داشته باشد و تبدیل به همان رقیب سنتی و همیشگی استقلال شود. 

وی درباره وضعیت این روزهای تیم استقلال گفت: خوشبختانه استقلال با برد این هفته در اهواز دوباره به شرایط روحی بالایی برگشت و با تلاش مجموعه کادر فنی و بازیکنان امیدواریم این روند ادامه یابد.

افشارزاده در مورد وضعیت جذب اسپانسر باشگاه گفت: با تلاش هیات مدیره به توافقات خوبی با یکی از اسپانسرهای سرشناس رسیدیم و امیدواریم ظرف روزهای آینده قرارداد نهایی با این حامی مالی نهایی شود و بتوانیم مبلغ خوبی را برای پرداخت مطالبات بازیکنان و هزینه های جاری تیم به باشگاه تزریق کنیم. 

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: خوشبختانه امسال تاکنون برخلاف سال گذشته شرایط مالی استقلال مطلوب است و اگر کمی هوشیار عمل کنیم می توانیم مدعی قهرمانی باشیم. 

وی در مورد وضعیت جاسم کرار و حاشیه های اخیری که او برای پرداخت نشدن مطالباتش به راه انداخت گفت: اجازه حاشیه سازی به او و هیچ بازیکنی را نمی دهیم و تلاش داریم تا بخشی از مطالبات او را پرداخت کنیم تا مانع از بهانه جویی های او شویم. 

افشارزاده ادامه داد: قرار است کرار پس از چند روزی که به کشورش برای استراحت رفته بود امروز دوشنبه به ایران برگردد و در تمرینات استقلال شرکت کند. البته او یک مصدومیت جزیی هم در ناحیه قفسه سینه داشت که کادر فنی صلاح دید تا به این بازیکن چند روزی مرخصی بدهد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره هجمه براه افتاده علیه داوران لیگ برتر گفت: متاسفانه جو بدی علیه داوران ایجاد شده و این زیبنده فوتبال ما نیست. البته خود داوران و تصمیمات غلط آنها هم بعضا در بروز مشکلات تاثیرگذار بوده و آنها باید در شرایط مسابقه که فشار زیادی روی بازیکن است از نظر الفاظی که بکار می گیرند، آرامش دهنده و همراه با تواضع باشد نه اینکه بدتر بازیکن را جری و عصبی کند.

وی ادامه داد: البته معتقدم همان طور که به خاطر ابتدای فصل بازیکنان و تیم ها در شرایط آمادگی کامل قرار ندارند، داوران هم از آمادگی صددرصد دور هستند که به مرور زمان و در کوران مسابقات این مشکل برطرف خواهد شد.

افشارزاده ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا جو آرامی بر فضای داوری کشور حاکم شود و داوران از زیر این فشار روحی خارج شوند و بتوانند با آرامش فکری و تمرکز بیشتری در لیگ به قضاوت بپردازند.

مدیرعامل استقلال درباره انتخاب پرویز مظلومی به سرمربیگری استقلال نسبت به گزینه های خارجی گفت: مربی ایرانی شناخت بهتری روی تیم و بازیکنان دارد و زودتر می تواند تیم را به شرایط مطلوب برساند ولی این شناخت شاید در مربی خارجی بسیار طولانی تر اتفاق بیفتد. من از اینکه مظلومی را برای هدایت استقلال انتخاب کردم خوشحالم و امیدوارم با همدلی و حمایت لازم بتوانیم فصل موفقی را برای استقلال رقم بزنیم. 

رئیس حوزه وزارتی وزارت ورزش در بخش پایانی سخنان خود درباره بحث استیضاح وزیر ورزش گفت: به نظر من وزیر ورزش در عین سلامت و صداقت کارش را پیش می برد و انصافا وزیر ورزش را فردی صادق و دلسوز ورزش دیدم ولی برخی ها مدام تلاش دارند با بی انصافی مشکلات را بزرگنمایی کنند و  واقعیت ها را وارونه جلوه دهند. البته استیضاح حق نمایندگان مجلس است ولی نمایندگان مجلس هم باید مشکلات و کمبودهای وزارتخانه را درک کنند و با اینگونه بحث ها باعث تضعیف روند کاری وزارت ورزش نشوند. 

افشارزاده تاکید کرد: به اعتقاد من موضوع استیضاح وزیر ورزش چندان جدی نیست و گودرزی این مرحله را نیز با ارائه توضیحات لازم و روشنگری به مجلس به سلامت پشت سر خواهد گذاشت. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز