خبرگزاری کار ایران

سجادی در جمع مدیران روابط عمومی؛

صداقت و امانتداری را در ترویج اخبار رعایت کنید

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۳۴

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جمع مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی گفت: شما مسئولان روابط عمومی نقش تعیین کننده و مثبتی در ترویج اخبار دارید.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: روابط عمومی به عنوان مهمترین بخش فدراسیون و یا هر سازمانی بوده و با توجه به اختیارات و فرصت هایی که دارد می تواند نقش تعیین کننده و سازنده ای در جهت رسانه‌ای شدن فعالیت ها و اخبار داشته باشد.

وی افزود: شما باید از فرصت هایی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کنید تا در جهت انتشار و درج اخبار در رسانه های شنیداری و گفتاری موفق باشید. از شما می خواهم با صداقت و امانتداری در جهت ترویج اخبار تلاش کنید.

اسدی: روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است
علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: نقش سازنده و پرتلاشی که روابط عمومی‌ها در سازمان و یا یک تشکیلات اداری دارند، بسیار مثمر ثمر و پر رنگ بوده و خوشحالم از اینکه در میان شما حضور دارم. شما به عنوان قلب تپنده یک ارگان باید بدانید که وظیفه سنگینی برای انتشار اخبار دارید. با توجه به در برگیری اخبار در جامعه و وجود فضای مجازی، کار بسیار سختی برای اعلام اخبار صحیح به رسانه های گروهی دارید.

وی افزود: هر رسانه مطمئنا منابعی برای اخبار خود دارد اما اینکه یک روابط عمومی بتواند در جهت موفقیت کشور، وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه تلاش کند و بهترین اخبار را در اختیار روزنامه و صدا و سیما بگذارد، گام بردارد بدون شک شاهد ترویج و انتشار اخبار و یا هر فعالیت دیگری در سازمان های مربوطه خواهیم بود. متاسفانه در برخی از ارگان‌ها روابط عمومی جایگاه مناسبی ندارد و اهمیتی برای آن قائل نیستند اما باید بگویم من به عنوان یک فرد مسئول و یا دانشگاهی، از اینکه در کنار افرادی هستم که برای انتشار اخباری دقیق و به دور از حاشیه تلاش می کنند، خوشحالم و تمام سعی خود را برای هر گونه همکاری با این افراد به کار خواهم گرفت تا ورزش کشور از لحاظ خبری و رسانه ای به جایگاه مطلوبی برسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز