خبرگزاری کار ایران

نباید هجمه‌ای وارد کنیم؛

مهاجری: اعتراض ها به داوری وضعیت را بدتر می کند/ توانستیم تراکتور را کنترل کنیم

سرمربی پدیده‌مشهد گفت: بردن تیمی مثل تراکتورسازی نیاز به تمرین، تلاش و هوشیاری بالایی دارد.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی خوبی با تراکتورسازی داشتیم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا 3 امتیاز بازی را بگیریم. وقتی می‌خواهید تیمی مثل تراکتورسازی را ببرید نیاز به تمرین، تلاش و هوشیاری بالایی دارید. از اینکه تراکتورسازی را بردیم خیلی خوشحالیم اما مهم این بود که اولا گل مفت نخوردیم و نکته مهمتر اینکه تمرکزمان را از دست ندادیم و به گل برتری رسیدیم.

وی افزود: تراکتور تیم خوبی است اما بچه‌های ما توانستند تراکتور را کنترل کنند و وقتی تراکتور کنترل شد از روال خودش خارج شد و عصبی شدند و این مساله به ما کمک کرد چون آنها نتوانستند تاکتیک‌های خود را اجرا کنند و این مساله به نفع ما شد.

سرمربی پدیده درباره عملکرد تیمش در 4 بازی اول لیگ گفت: ما از 4 بازی اول مان 5 امتیاز گرفتیم و خودم فکر می کردم در این 4 بازی 6 امتیاز می گیریم و یک امتیاز از تصورات خودم عقب هستیم. متاسفانه بازی با فولاد اشتباه محرز داوری 3 امتیاز خیلی حساس را از ما گرفت اما از نظر روند فوتبالی تیم ما خوب بوده است.

وی درباره اشتباهات داوری در بازی های مختلف گفت: بحث من این است که اعتراض های ما به داوران فشار وارد می کند و بهتر است کمیته داوران و دپارتمان داوری ها را آنالیز کنند و با داوران برخورد کنند. ما در بازی با سایپا و فولاد از اشتباهات داوری متضرر شدیم اما داوران را تحت فشار نگذاشتیم تا کمیته و دپارتمان شرایط را مهیا کند.

مهاجری در پایان گفت: اگر به داوران فشار وارد کنیم داوری بازی ها از این هم که هست بدتر می شود. فغانی بهترین داور ما است و درست است در بازی پرسپولیس اشتباه کرد اما اینقدر هجمه وارد نکنیم. داوران ما استرس بالایی دارند و البته مربیان و تیم ها هم حق دارند اما تمام مسائل فوتبال به هم پیوسته است و مشکلات را تحمل کنیم تا شرایط بهتر شود.

کد خبر : ۲۹۹۱۳۴