خبرگزاری کار ایران

در بازدید هاشمی از هیات تهران مطرح شد؛

تاکید بر تعامل و همکاری فدراسیون تیراندازی و هیات تهران

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۱۲۰

رئیس فدراسیون تیراندازی در بازدید از هیات تیراندازی استان تهران، از این استان به عنوان همراه فعال فدراسیون در زمینه توسعه و ترویج تیراندازی نام برد.

به گزارش ایلنا، مهندس مهدی هاشمی صبح امروز (31 مردادماه) در دیدار با رئیس و نایب رئیس هیات تیراندازی استان، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و هیات، تیراندازی به عنوان یک رشته پرمدال المپیکی در سطح جامعه مخاطب حرفه ای بیشتری پیدا کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر رسانه ها، کارشناسان متخصص و مسئولان تصمیم گیر به ورزش تیراندازی تاکید کرد: یکی از دلایلی که با اصرار شخص بنده امکان همکاری با تیم فعلی تهران مهیا شد، اعتقادی است که این مجموعه به همین رویکرد دارد. معتقدم به لحاظ علمی و اعتقادی، تیراندازی، حالا در جایگاهی که باید باشد و بزرگان مدنظر دارند، نیست و انشاالله با توانمندی بالای همکاران مان در هیات تهران، این اتفاق عملیاتی ‌شود.

وی افزود:اعتقاد شخصی بنده این است که جایگاه فعلی ورزش در کشور ما همچنان ناشناخته باقی مانده است و گاهی فراموش می کنیم که ورزش و دستاوردهای ورزش تا حد بسیاری می‌تواند کمرنگ کننده مشکلات مردم باشد. به جد خواستار تعامل هر چه بیشتر هیات و فدراسیون هستم، زیرا هر دو مجموعه از حضور نیروهای توانمند و خوش فکر سود می برد و این دو در یک راستا حرکت می کنند.

در ادامه این دیدار مهدی ذاکری با اشاره به روند روبه رشد جذب مخاطب رشته تیراندازی، خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت های انجام شده در هیات تیراندازی استان تهران نشان از پویا بودن این رشته ورزشی در سطح تهران دارد، اما این هیات همچنان اصرار به جذب مخاطبین بیشتر، استعدادهایی توانمند‌تر و تشکیل تیم هایی پرقدرت تر برای حضور در رقابت‌های داخلی و خارجی است. ضمن اینکه هیات در راستای میزبانی رویدادهای داخلی و خارجی آمادگی کامل دارد، کمااینکه بزودی بزرگ‌ترین مسابقه تیراندازی را در قالب جام جایزه بزرگ برگزار خواهد کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان تهران افزود: در وهله اول مهمترین اقدام تعامل و همکاری های گسترده در زمینه توسعه، ترویج، استعدادیابی و تقویت دو مقوله همگانی و قهرمانی تیراندازی باشد که به لطف خدا این اقدام با همکاری فدراسیون و هیات در حال انجام است.

بر اساس این گزارش ، در ابتدای این دیدار بکتاش قیدی، نایب رئیس هیات تیراندازی استان تهران به ارائه گزارشی پیرامون فعالیت های انجام شده سال جاری هیات پرداخت.

قیدی با اشاره به برگزاری مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی در تهران گفت: در راه برگزاری این مسابقه باشکوه، هم بعد قهرمانی و هم جذب مخاطب را در دستور کار داریم. به این معنا که در کنار حضور فعال قهرمانان بنام تیراندازی، شهروندان و خانواده ها نیز قادرند در مسابقاتی با این حجم بالای جوایز حضور پیدا کنند.

نایب رئیس هیات تیراندازی تهران در پایان افزود: تبدیل هیات تیراندازی استان تهران از نهادی صرفاً اجرایی به ستاد سیاست گذاری از دیگر برنامه های این هیات است. در همین راستا هم اکنون ارتباط با حوزه های مختلف تیراندازی از قبیل هیات‌های توابع، باشگاه ها و ورزشکاران و تیم های مختلف استان تهران به صورت مستمر برقرار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز