خبرگزاری کار ایران

دیدار با استقلال خوزستان کیفیت فنی نداشت؛

جلالی: این بدترین بازی سایپا در 2 سال اخیر بود/لباس بازیکنان مناسب شرایط آب و هوایی نبود

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۳۳

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : خیلی سخت است دربازی که هیچ بار فنی نداشت نتیجه بازی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر در دیدار مقابل استقلال خوزستان با اشاره به اینکه این بدترین بازی تیم سایپا طی دو سال اخیر بود، اظهار داشت : دراین بازی مدافع ما بر اثر اشتباه یک پنالتی به استقلال خوزستان داد و همان پنالتی منجر به گل و باخت تیم ما شد.

وی اضافه کرد: بعد از این گل تیم استقلال خوزستان رو به بازی فشرده آورد و با وجود گرما کار ما را مشکل کرد.

جلالی گفت : بعد از اینکه تیم ما 10 نفره شد و یک گل عقب بود نتوانستیم در شرایط بد آب و هوایی برای خودمان ایجاد موقعیت کنیم .

وی به شرایط گرمی هوا اشاره کرد و اظهارداشت : اگرچه ما تلاش خود را انجام دادیم لیکن شرایط گرما مانع شد تا بتوانیم نتیجه بگیریم .

جلالی گفت : ما آمده بودیم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم اما اشتباه در دادن پنالتی به حریف کارما را مشکل کرد و بهمین دلیل نتوانستم به آنچه که می خواستیم برسیم.

وی به لباس تیم فوتبال سایپا اشاره کرد و گفت : لباسی را که ما برای این بازی با خود به اهواز آورده بودیم مناسب چنین هوایی نبود به همین دلیل بازیکنان ما از این بابت ناراحت بودند.

جلالی درباره داوری این بازی اظهار کرد : داوری این مسابقه از نظر من هیچ اشکالی نداشت .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز