خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه چهارم؛

تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول/ فرصت سوزی طارمی و احمدزاده

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۹۱

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن با وجود برتری نسبی سرخپوشان و 2 موقعیت تک به تک این نیم در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته چهارم لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید. 

در این دیدار که در حضور 20 هزار تماشاگر و به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود، تیم پرسپولیس با ترکیب ؛سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی گام به میدان گذاشت. 

در مقابل یحیی گل محمدی تیمش را با رشید مظاهری، علی همام، مهدی نژادمهدی، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی راهی زمین کرد. 

سرخپوشان که با کسب تنها یک امتیاز از 3 دیدار گذشته خود در قعر جدول به سر می بردند در این دیدار تنها با هدف کسب 3 امتیاز وارد میدان شدند و شروع هجومی داشتند. 

برانکو در این دیدار با چند تغییر تیمش را راهی میدان کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما مهدی طارمی در دقیقه 7 یک موقعیت خوب را از دست داد. این تیم در دقیقه 10 هم می توانست به گل برسد اما ضربه فنی هادی نوروزی به تیر دروازه برخورد کرد.

سه دقیقه بعد ذوب آهنی ها می توانستند روی شوت پهلوان به گل برسند اما سوشا مکانی با واکنشی تماشایی این فرصت را از تیم اصفهانی گرفت. در دقیقه 21 مهدی طارمی یک موقعیت ایده آل دیگر برای گلزنی پیدا کرد و در حالی که توپ را از مدافع حریف ربوده بود و خودش بود و دروازه، توپ را به بالای دروازه زد!

در دقیقه 40 باز هم پرسپولیس می توانست به گل برسد اما این بار فرشاد احمدزاده توپ بادآورده را به بدن دروازه بان حریف زد تا یک موقعیت عالی دیگر برای پرسپولیس از دست برود. 

شاگردان برانکو با وجود برتری نسبی و ایجاد موقعیت های گلزنی مناسب به روی دروازه نیمه نخست را دست خالی به میدان رفتند تا در نیمه دوم برای کسب 3 امتیاز تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز