خبرگزاری کار ایران

مقابل راه آهن به دنبال اولین برد هستیم؛

دایی: حضورم در صبا مهمتر از بازی با ستارگان جهان است/برنامه 90 سلیقه ای عمل می کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۴۸

سرمربی تیم صبای قم گفت: بازی فردا مقابل راه آهن اهمیت زیادی دارد، به شاگردانم ایمان دارم و امیدواریم 3 امتیاز را بدست آوریم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و صبا اظهارداشت: بازی فردا به نظرم اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد، متأسفانه امتیازاتی که کسب کردیم به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به کسب 3 امتیاز دارند و مساوی هر دو تیم را راضی نگه نمی‌دارد. راه آهن تیم بسیار خوبی است که مقابل تراکتور نشان داد جای پیشرفت دارد.این تیم در نیمه دوم مقابل تراکتورسازی عالی بازی کرد.

وی افزود: هر دو تیم تمرینات خود را برای لیگ دیر شروع کردند اما نشان دادیم بازی‌های خوبی می‌توانیم به نمایش بگذاریم، من به بچه‌هایم ایمان دارم و امیدوارم 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره دیدار دوستانه با ستارگان جهان تصریح کرد: فکر می‌کنم من اگر به تیمم برسم خیلی بهتر است، تمام تلاش خود را می‌کنم با تیمی که مسئولیت آن را بر عهده دارم بتوانم جوابگوی مسئولان باشم، فکر نکنم بتوانم در این بازی شرکت کنم، خیلی دوست داشتم دوستان قدیمی خود را ببینم اما به خاطر شرایط کاری فکر می‌کنم بهتر است بالای سر تیمم باشم.

دایی درباره عملکرد داوران تصریح کرد: احترام خاصی برای داوران قائل هستیم، مطمئناً یکی از ارکان فوتبال ما داوری است، خیلی دوست داریم که داوری از این بهتر شود ، در داوری کسانی بودند که جزء بهترین‌ها بودند، از صالحی و نظری شروع کنیم تا هم‌اکنون که فغانی قضاوت می‌کند، داوران بزرگی داریم، باید این اختلاف که بین داوران به وجود آمده از بین ببریم، این نباشد که یکی 10 باشد و دیگری 50-60 ، باید در تمام بازی‌ها بتوانیم داوری خوبی داشته باشیم، اگر دقت داوران بالا باشد می‌تواند کمک زیادی بکند که حقی ضایع نشود البته مطمئناً اشتباهات جزئی از داوری است، متاسفانه در بعضی بازی‌ها نیمه اول داور اشتباهی می‌کند که در نیمه دوم به دنبال جبران آن است و می‌خواهند آن را جبران کند که مسئله دار می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه روی ما هم فشار زیادی است، خیلی دوست دارم که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم داوری را قدرتمند کنیم، بعضی موقع‌ها مربیان اعتراض‌هایی می‌کنند که در شان و شخصیت شان نیست و بعدها هم پشیمان می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره محرومیت داور صبا و گسترش تصریح کرد: هر اتفاقی بیرون از زمین بیفتد نمی‌توان کاری کرد، من در آن صحنه نبودم که ببینم داور چه کاری انجام داده، متاسفانه داور نتوانست به خوبی آن بازی را داوری کند، مشکلاتی که در بازی بود روی اعصاب ما اثر گذاشت و مسائلی را در بیرون زمین باعث شد. هر دو تیم از داوری ناراضی بودند، بازی که به هیچ عنوان برخوردی وجود نداشت 6 کارت زرد داشت، فکر می‌کنم کمیته داوران باید کل بازی را نگاه کند، در مملکت ما فقط یک برنامه وجود دارد که هر صحنه‌ای دلش بخواهد را نشان می‌دهد. به نظرم داوری می‌تواند خیلی تاثیر گذار باشد، بیرون از محوطه جریمه اتفاقاتی می‌افتد که خیلی تاثیرگذار است، خطاهایی گرفته می‌شود که روی اعصاب بازیکنان فشار می‌آورد، باید کمیته داوران تمام بازی‌ها را آنالیز کنند، نمی‌دانم چنین کاری را انجام می‌دهند یا خیر؟، اگر انجام می‌دهند دقت‌شان را بیشتر کنند، همین داوری‌ها باعث می‌شود که فوتبال ما زیباتر شود و این مسائل به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز