خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه‌چهارم؛

نفت‌تهران 3- ملوان3؛ علیمنصور در حسرت پیروزی ماند/پورقاز ناجی قوها در وقت‌اضافه

دیدار تیم‌های نفت‌تهران و ملوان در ورزشگاه‌تختی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر پانزدهم تیم فوتبال نفت‌تهران از ساعت 16:15 در ورزشگاه تختی میزبان ملوان‌بندر انزلی بود که دو تیم به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، کارلوس سانتوس، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت‌کرامت، آرش رضاوند، پیام صادقیان، وحید حمدی‌نژاد، سعید لطفی، آلویز نانگ و وحید امیری

ترکیب ملوان بندرانزلی: سید حسین حسینی، حسین ماهینی، عزت‌الله پورغاز، حسین کنعانی، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، آرش افشین، محمد نزهتی و فرزاد حاتمی

 دقیقه 24 خطای هند سعید لطفی مدافع نفت باعث شد قاضی این دیدار به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد که آرش افشین پشت توپ ایستاد و بر خلاف حرکت بیرانوند توپ را به تور دروازه زردهای تهرانی دوخت تا شاگردان استیلی یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه 28 خیلی زود نفتی‌ها گل خورده را جبران کردند. پیام صادقیان پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ارسال زیبای این بازیکن را سیدجلال حسینی با ضربه سری محکم دور از دستان حسینی سنگربان ملوانان به قعر دروازه فرستاد تا کار به تساوی یک بر یک کشیده شود.

با آغاز نیمه دوم شاگردان منصوریان تلاش می‌کردند با توجه به میزبانی این دیدار بتوانند نتیجه را به سود خود رقم بزنند که دقیقه 60 وحید امیری موفق شد نفت را 2 بر یک پیش بیندازد.

قوهای انزلی آمده بودند که بازنده این دیدار نباشند و دقیقه 77 پورقاز موفق شد دروازه بیرانوند را برای دومین بار باز کند تا بازی به تساوی 2 بر 2 کشیده شود.

در ادامه دقیقه 90 بوعذار که نیمه دوم به میدان آمده بود برای تیم علیمنصور گلزنی کرد تا نفت در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد.

دقیقه 90+2 پورقاز بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا ناجی قوها از مرداب نفتی‌ها باشد.

با این تساوی نفت‌تهران 3 امتیازی شد و در رده دهم جدول جای گرفت و ملوان هم 7 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود که محمدرضا منصوری وتورج عیوض‌محمدی او را در قضاوت بازی کمک کردند.

کد خبر : ۲۹۸۶۴۳