خبرگزاری کار ایران

باید به داوران اعتماد کنیم؛

گل‌محمدی: من و برانکو برد می‌خواهیم/ به موفقیت پرسپولیس شک ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۵۶۳

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: متاسفانه ما و پرسولیس شرایطی داریم که هر 2 تیم نیاز به این 3 امتیاز دارند.

به گزارش ایلنا، یحیی‌گل‌محمدی در‌ نشست‌ خبری پیش از دیدار تیم‌های‌ ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه ما و پرسولیس شرایطی داریم که هر 2 تیم نیاز به این 3 امتیاز دارند. بعد از 3 بازی شرایط راضی‌کننده‌ای نداریم و انتظار بیشتری از خودمان داشتیم. فکر می‌کنم همین انگیزه گرفتن امتیاز باعث می‌شود شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی ادامه داد: این مسئله باعث می‌شود که بازی هجومی را شاهد باشیم. امیدوارم هر تیمی خوب بازی کند برنده شود. برد خوبی مقابل استقلال داشتیم و روحیه بخش بود. امیدواریم بازی خوبی انجام شود البته ما هادی محمدی و قاسم حدادی فر را به علت مصدومیت نداریم.

یحیی در مورد اشتباهات داوری در هفته سوم تصریح کرد: نمی‌توانیم کتمان کنیم که مشکل داوری وجود ندارد. امیدواریم وضعیت بهتر شود از خودم شروع می‌کنم که باید آرامش بهتری در داوران ایجاد کنیم. باید به آنها اعتماد کنیم. اینکه کمیته و دپارتمان داوری بخواهند وضعیت را حل کنند بعید است. همه اجزای فوتبال باید سعی کنیم آرامش خوبی به داوران بدهیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: معتقدم باید اعتماد کنیم و هفته به هفته بهتر شود. هر چه به این مسئله بپردازیم مسئله حل نخواهد شد فقط باید اعتماد کنیم.

وی در مورد خط حمله پرسپولیس و اینکه این تیم در خط دفاعی اشتباه دارد گفت: اینکه در بازی‌های قبلی اشتباهات فردی داشتند دلیل نمی‌شود در بازی آینده هم اشتباه داشته باشند. برانکو مربی بزرگی است و قطعا در جهت برطرف کردن آن تلاش کرده اینکه بخواهیم دل‌مان را به این اشتباهات خوش کنیم دردی را دوا نمی کند. کارمان سخت است زیرا پرسپولیسی‌ها با تمام انگیزه ظاهر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم فشار حملات پرسپولیس را خنثی کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پرسپولیس به لیگ باز می‌گردد یا نه گفت: بازی‌های پرسپولیس به من امیدواری داد. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند، چون این تیم بازیکنان خوبی دارد. به این مسئله شک ندارم که آنها می‌توانند با این بازیکنان و کادر فنی موفق باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز