خبرگزاری کار ایران

این جایگاه شایسته تیم نفت نیست؛

منصوریان: با 3 امتیاز ملوان به استقبال الاهلی می‌رویم/دایی و کریمی مشکلی ندارند!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۳۰۰

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: تلاش می‌کنیم با 3 امتیاز دیدار با ملوان به مصاف الاهلی امارات برویم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت و ملوان اظهار داشت: بازی مشکلی داریم. از روند بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه گیری رضایت ندارم. شایسته تیم  نفت نیست که در این جایگاه بایستد. شناخت ما از سه بازی اخیر ملوان به اندازه کافی است و تمام وقت‌مان را گذاشتیم تا آنها را بشناسیم. بازیکنان‌مان از لحاظ روحی و روانی آماده هستند. دو هدف قبل از تعطیلی داریم که یکی بازی با ملوان است و بازی با الاهلی که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی درباره قرارداد متمم اش با باشگاه نفت تصریح کرد: من با باشگاه نفت بسیار راحت هستم. راحت تر از آن چیزی که فکرش را بکنید. من با رئیس هیات امنای باشگاه، مدیر عامل و سرپرست بسیار راحت هستم در حال تسویه کردن متمم با برگ‌های مختلف هستیم و هر وقت آماده شد جزییات آن را مطرح می‌کنم. روز گذشته درباره قرارداد صحبت نکردیم بلکه در مورد حضور در مسابقات مسائلی را مطرح کردیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: تیم از لحاظ مالی در مضیقه است و تلاش‌هایی صورت می گیرد تا این موضوع برطرف شود. حدود یک سال و دو ماه پیش تشنه این بودم که مسئولان نفت به من اعتماد کنم و سرمربی این تیم شوم. امروز اعلام می‌کنم که چیزی به عنوان متمم نداریم کلیات آن کامل شود و وکیل حقوقی من قرارداد را امضا کند مشکلی نخواهیم داشت.

منصوریان درباره اینکه شرط شروطی برای موفقیت نفت دارد، گفت: من پیش از شروع بدنسازی دورنمای خود را تا سال 97 طراحی کرده بودم و با مدیرعامل جلساتی داشتم که بتوانیم پس از آن در هیات مدیره از آن دفاع کنیم. شرط و شروط من کادر، بازیکنان، کادر پزشکی و افرادی است که با من کار می‌کنند.

وی در مورد قضاوت داوران تصریح کرد: معتقدم که نباید در مسائل داوری ریز شویم. باید به قضاوت داوری احترام بگذاریم. اطلاع ندارم وزیر در مورد چه بازی صحبت کرده. شاید در زمین حرص بخوریم و از حق مان دفاع کنیم اما بعد از آن سیستم آلمانی و اروپایی رفتار می‌کنیم که نقد نکنیم. به اندازه کافی داوری ما آسیب دیده است و نمونه بارز آن این است که فوتبال ما در حق فغانی در بازی نفت و تراکتورسازی جفا کرد. معتقدم که به داوری ما به اندازه کافی لطمه خورده است. سعی می‌کنیم به داور احترام بگذاریم.

وی افزود: قطعا مربیان و بازیکنان نمی‌توانند بگویند اشتباه وجود ندارد. داوران هم از این موضوع مستثنی نیستند. اما این موضوع نباید باعث به وجود آمدن حواشی بشود.

سرمربی نفت در خصوص اینکه داوری‌ها در هفته سوم اشتباهات زیادی داشتند، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم داوری بدون اشتباه است که کامپیوتر آن را انجام بدهد. به هر حال انسان دچار اشتباه می‌شود. وقتی در اروپا داوری اشتباه می‌کند به این اندازه در مطبوعات شدت و حدت ندارد. فکر می‌کنم کمیته انضباطی مجزایی برای داوران باید داشته باشیم. اگر داوری محروم می‌شود اعلام نکند. فکر می‌کنم در حق داوران ما اجحاف می‌شود. در انگلیس اگر داوری را محروم می‌کنند در مورد علتش توضیح نمی‌دهند. ما هم باید به این مسیر برویم.

منصوریان درباره اینکه سطح لیگ ایران پایین‌تر از امارات و قطر است، گفت: ما پایین‌تر هستیم. چرا باید بالای لیگ امارات و قطر باشیم؟! از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در چه جایگاهی هستیم؟ چند استادیوم در تهران وجود دارد؟! فقط یک استادیوم آزادی و تختی را می‌بینیم. در دوحه قطر 10-9 استادیوم با نمره A فیفا وجود دارد. در این زمین دغدغه آسیب‌دیدگی بازیکن و کار تاکتیکی‌اش وجود ندارد. در رختکن‌هایشان سیستم دیجیتالی دارند. جایگاه خبرنگاران در ایران مشکلات زیادی دارد. به زور که نمی‌توانیم بگوییم از لیگ امارات و قطر بهتر هستیم فقط از لحاظ پتانسیل فوتبال از آنها بهتریم.

وی افزود: از همین خوزستان 50 استعداد هر ساله معرفی می‌کنند. واقعا از لحاظ استعداد و پتانسیل مربیگری و داوری بسیار قوی هستیم اما از لحاظ سخت‌افزاری حق پخش تلویزیونی و موارد دیگر قبول کنید که عقب‌تر هستیم. ما پرچم خود را خیلی دوست داریم اما نمی‌توانیم منطق را کنار بگذاریم.

وی در مورد اینکه تیمش بازی حساسی مقابل ملوان پیش رو دارد، تصریح کرد: لیگ امسال عجیب شده است و فکر می‌کنم از هفته دهم، دوازدهم لیگ واقعی شرایط خود را پیدا می‌کند. تلاش‌مان این است که سه امتیاز را کسب کنیم اما هر نتیجه‌ای که بگیریم یک وظیفه داریم و آن این است که ما نماینده فوتبال ایران در دیدار با الاهلی هستیم و قطعا هر اتفاقی در دیدار با ملوان بیفتد باید عملکرد اصلی خود را در دیدار با الاهلی داشته باشیم هرچند که الاهلی‌ها هزینه بالایی انجام می‌دهند و 25 میلیارد خرج می‌کنند اما ما باید غیرت ایرانی خود را که در دقیقه90 کار نشد را انجام می‌دهند.

سرمربی نفت در مورد اینکه عابدزاده برای بازی در تیم ستارگان درخواست 20 میلیونی را مطرح کرده است، گفت: به هیچ عنوان بازیکنان 98 چنین اخلاقی را ندارند. شما هم‌ اکنون به دو بازیکن تیم جام جهانی 98 زنگ بزنید، بقیه خودشان می‌آیند.

منصوریان در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای آشتی علی دایی و علی کریمی دارد گفت: این دو باهم مشکلی ندارند چرا این‌قدر در مطبوعات و رسانه‌ها در مورد آنها چنین مواردی را مطرح می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز