خبرگزاری کار ایران

علیپور مطرح کرد:

انجمن‌ها تنها به بودجه دولتی متکی نیستند/ تلاش برای حضور سپک‌تاکرا در بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۷۲۳

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: بتوانیم در سایه همگرایی و انسجام بیشتر با وزارت‌ورزش در راه بالندگی هرچه بیشتر قدم‌های موثری برداریم.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور که روز یکشنبه به همراه اعضای هیات‌رییسه و تنی چند از مسئولان انجمن‌های تحت‌پوشش با گودرزی در نشست‌هماهنگی حضور یافته بود در پایان این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه نشست صمیمانه‌ای داشتیم و جا دارد از نگاه ویژه وزیر به این فدراسیون پرکار و پرجمعیت قدردانی کنم.

در این جلسه گزارشی از روند و پروسه کاری این فدراسیون ارایه کردیم و تاکید شد انجمن‌های تحت‌پوشش به شکل مستقل فعالیت می‌کنند و روی پای خودشان ایستاده‌اند.

کسب 190 مدال رنگارنگ طی 4 سال فعالیت که نشان از حرکت رو به جلوی انجمن‌های تحت‌پوشش است، برگزاری 191 کلاس آموزشی داخلی و بین المللی، اعزام تیم‌های مختلف به 77 میدان معتبر از جمله رقابت‌های قاره‌ای، بین‌المللی و جهانی از جمله آماری بود که به وی ارایه شد.

وی گفت: تاکید شد انجمن‌ها تنها به بودجه دولتی متکی نیستند و از طریق منابع دیگر از جمله اسپانسر به حیات خود ادامه می‌دهند و فعالیت‌ها را پیش می‌برند. همچنین درباره ابتیاع برخی از امکانات و وسایل که در داخل کشور ممکن نیست و باید از خارج از کشور خریداری شود، به گودرزی گزارشی در این‌‌باره ارایه شد و وی مقرر کردند که در این‌باره پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از گودرزی خواست تا زمینه حضور تیم ملی سپک‌تاکرا به بازی‌های آسیایی اندونزی فراهم شود زیرا این تیم پتانسیل کسب مدال را داراست .

این گزارش حاکی است که دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و خانم نغمه ضیابخش نایب‌رییس بانوان این فدراسیون نیز گزارشی از فعالیت‌های حوزه مربوطه ارایه دادند که با استقبال و تمجید وزیر ورزش مواجه شد.

در این نشست همچنین بهرام افشارزاده مشاور وزیر ورزش نیز حضور داشت. این تعداد از حاضران به عنوان نمایندگان فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست هماهنگی با وزیر ورزش حضور یافته بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز