خبرگزاری کار ایران

داوران تاثیرگذار نباید استفاده شوند؛

کفاشیان: پول‌های بلوکه شده فیفا به ایران نمی‌آید/خسوس نیاید، مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پول های بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا به دست فدراسیون نخواهد رسید، گفت: این پول صرف بدهی‌های گذشته فدراسیون خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در حاشیه مراسم یادبود شهدای تیم فوتبال فجر ورامین در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بدهی‌های قبلی که فدراسیون‌فوتبال داشته این پول‌ها به دست ما نخواهد رسید و تمام آن صرف بدهکاری‌های گذشته فدراسیون شده است.

وی اضافه کرد: باقی‌مانده پول بلوکه شده که به فدراسیون می‌رسد نیز هزینه سایر بدهی‌ها می‌شود و به عبارتی این پول کمکی به ما نمی‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: تمرینات تیم ملی فوتبال از سوم شهریورماه برای دیدار با گوام و هندوستان آغاز می شود.این دو تیم در آسیا شناخته شده نیستند اما تیم ما برای این بازی‌ها کار سختی پیش رو دارد و نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط به وجودآمده پس از توافقات هسته‌ای بسیاری از تیم‌های اروپایی برای دیدار با ایران ابراز آمادگی کرده‌اند که البته بازی با تیم ژاپن فعلا قطعی شده است.

وی درباره بازگشت خسوس کاندلاس به تیم ملی فوتسال اظهار کرد: در جلسه‌ای که با افتخاری مسئول کمیته فوتسال داشتم به او اعلام کردم شرایط ما را به خسوس بگوید و اگر او خواهان همکاری با ما است نظر خود را به فدراسیون اعلام کند و در غیر این صورت با انتخاب مربی داخلی به کار فوتسال ادامه می‌دهیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: با خسوس در اصفهان صحبت کردم و علت دوری وی را از تیم ملی فوتسال جویا شدم که او مشکلات‌خانوادگی و پرداخت نشدن دستمزدش را دلیل این مسئله اعلام کرد. البته ما تمام دستمزد او را پرداخت کردیم.

وی درباره اعتراض تیم‌های لیگ‌برتری به قضاوت داوران ادامه داد: هفته‌های اول و دوم این اعتراض‌ها کمتر بود اما هفته‌سوم به اوج خود رسید. برخی از این اعتراض‌ها به خاطر شکست و فشاری است که روی تیم‌ها وجود دارد و البته برخی از آنها نیز درست است که باید به داوری‌هایی که در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده رسیدگی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم دپارتمان داوری باید از داورانی که اشتباه تاثیرگذار دارند کمتر استفاده کند و از داوران هم می‌خواهم با دقت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

کد خبر : ۲۹۷۵۳۵