خبرگزاری کار ایران

داور چند پنالتی را نگرفت؛

فرکی: روی اشتباهات پرسپولیس برنامه داشتیم/دفاع ما ضعف دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۱۳۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: روی اشتباهات پرسپولیس برنامه داشتیم و خوشحال هستم که امروز از این مسئله به گل و برتری رسیدیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم که هواداران سپاهان در این مسابقه سنگ تمام گذاشتند و با حضور خود این نتیجه را رقم زدند و زمینه پیروزی ما را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه با پیروزی در مسابقه امروز، سه امتیاز را از آن خود کردیم و این موضوع بسیار مهم است، تصریح کرد: باید بگویم که با وجود تسلط بر حریف، امروز اشتباهاتی در زمینه دفاعی داشته و دو گل دریافت کردیم زیرا من گفته بودم که در صورتی که اشتباه نکنیم، برنده می‌شویم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم ما شایسته به ثمر رساندن گل‌های بیشتری بود، ادامه داد: پرسپولیس در این مسابقه حملات خطرناکی را ترتیب داد و درباره داور هم باید بگویم که داور می‌توانست امروز چند پنالتی اعلام کند، هرچند که امیدوارم من در این زمینه اشتباه کنم.

فرکی درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش گفت: به نظر من در خط دفاعی ما ضعف وجود دارد اما در مسابقات امسال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم زیرا اشتباهات خط دفاعی در همه دنیا وجود دارد و این موضوع حتی در بارسلونا هم مشاهده شد.

وی درباره کارت زردهای امروز بازیکنان تیمش بیان داشت: به نظر من مشکلی ندارد که بازیکنان در درگیری‌های فیزیکی کارت زرد دریافت کنند اما وقتی با اعتراض کارت دریافت کنند، این موضوع صحیح نیست . امروز کارت‌های بازیکنان ما فنی بود و این مورد اعتراض من نیست.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه در صحنه درگیری کریمی و کفشگری اتفاق خاصی رخ نداد، تصریح کرد:  با این حال کفشگری به کریمی حمله کرد و او به خاطر درگیری‌اش کارت زرد نگرفت بلکه به خاطر خطا کارت دریافت کرد.

وی با بیان اینکه ما روی اشتباهات فردی تیم پرسپولیس به خوبی کار کرده بودیم، ادامه داد: ما در هفته‌های مختلف بر اساس تیم حریف برنامه‌ریزی می‌کنیم و پیش از این مسابقه روی اشتباهات تیم پرسپولیس به خوبی کار کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم از سمت راست حمله می‌کند.

فرکی درباره شایعه قهر نویدکیا گفت: باید بگویم که این صحبت‌ها از سوی افراد مختلف مطرح می‌شود اما تا زمانی که برای من مشخص نشود، مورد تأیید نیستند. باید خود محرم پا پیش بگذارد و بفهمیم که دلیل عدم حضور او در تمرینات چیست اما چون با او صحبت نکرده‌ام، پاسخ این سئوال را نمی‌دهم زیرا با اما و اگر زندگی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه محرم هنوز با من صحبت نکرده و نمی‌دانم که مشکل او چیست، خاطرنشان کرد: منتظر هستم که محرم با من تماس بگیرد و مشکلش را اعلام کند اما او هنوز چراغ سبزی در این زمینه نشان نداده است.

سرمربی سپاهان درباره آی تی سی پریرا و پادوانی نیز گفت:این موضوع به باشگاه باز می‌گردد و اگرچه از این مسئله ناراحت هستیم اما به نظر می‌رسد آنها تا نیم‌فصل نمی‌توانند برای ما بازی کنند. بدون شک از پیروزی امروز خوشحال هستم اما با حضور آنها خیلی قوی‌تر از حالا می‌شدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز