خبرگزاری کار ایران

به رده های بالای جدول برمی گردیم؛

حسینی: بدون حدادی فر هم استقلال را بردیم/به بازیکنان ذوب آهن ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۶۴

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مصمم هستیم مقابل استقلال نتیجه بگیریم، گفت: به بازیکنان خود ایمان داریم و می توانیم ذوب آهن را به رده های بالای جدول برسانیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر،‌ گفت: بعد از دو بازی که انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که هر دو بازی‌اش را برده و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران از آب دربیاید.

وی درباره اینکه امسال ذوب آهن در این دو بازی بدشانس بوده یا نه، ادامه داد: به هر شکل فوتبال در ایران تورنمنتی است که مثل دوی ماراتن و دوی صد متر نیست. به نظر من لیگ از هفته هفتم خودش را نشان می‌دهد و الان زود است که درباره آن حرف بزنیم.

حسینی ادامه داد:‌ استقلال تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد اما ما بر اساس اتفاقات فوتبالی دو بازی اول‌مان را با وجود شایستگی از دست دادیم اما با توجه به اینکه به مجموعه خودمان ایمان داریم می‌دانیم که می‌توانیم تیم را بالا بیاوریم.

وی درباره اینکه آیا برای بازی فردا مصدوم دارند، اظهارداشت: قاسم حدادی‌فر تنها مصدوم ماست.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه به خاطر نبودن حدادی‌فر این تیم نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: وقتی یک بازیکن مثل حدادی‌فر در شروع مسابقات در تیم نیست این مسئله شوک بدی به تیم وارد می‌کند اما ما سال قبل استقلال را بدون حدادی‌فر در اصفهان بردیم. حدادی فر وزنه بزرگی برای تیم ماست اما ما بازیکنان جایگزین به جای او داریم.

یحیی گل‌محمدی به دلیل اینکه پروازش در ساعت 14 امروز خواهد بود نتوانست در نشست خبری حضور پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز