خبرگزاری کار ایران

با انتقاد شدید از شرایط کنونی؛

ناصری: ما خوارج شده‌ایم و آقایان دلسوز فوتسال!

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۹۴۴

مدیرفنی تیم فوتسال تأسیسات‌دریایی انتقادات تندی را به کمیته‌فوتسال و مخصوصا رئیس کمیته وارد می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا ناصری که در نشست‌خبری باشگاه‌تاسیسات به مناسبت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا برگزار شده بود، گفت: مسابقات جام‌ملت‌ها با جام باشگاه‌های آسیا تفاوت‌های زیادی دارد چراکه در جام‌باشگاه‌ها تیم‌ها می‌توانند بازیکنان خارجی را استخدام کنند تا با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حاضر شونددر حالیکه در جام‌ملت‌ها شاهد این اتفاق نیستیم. 

وی ادامه داد: در جام‌باشگاه‌ها همه از شمسایی و کادر فنی تیم تاسیسات انتقادهای زیادی کردند که بهترین بازیکنان‌ایران را دور هم جمع کرده‌ تا قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند؛ ولی کسی نگفت تیم‌های دیگر از بازیکنان بین‌المللی و بخصوص برزیلی استفاده می‌کردند و حتی تیم ژاپن از بازیکن پرویی سود می‌برد که به ما در یک‌چهارم نهایی باخت.

سنگربان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه متذکر شد: تمام بازیکنان تیم ما ایرانی بودند و از بهترین‌های فوتسال ایران هستند که متاسفانه کسی به این مساله توجهی نکرد. افتخار می‌کنیم با تیمی قهرمانی آسیا را بعد از 3 سال برای ایران کسب کردیم که تمام بازیکنانش ایرانی بودند.

وی همچنین درباره حاشیه‌های حضور خسوس کاندلاس در سالن برگزاری بازی‌ها مخصوصا بازی با ناگویای ژاپن گفت: خسوس با آمدن به سالن کیفیت چند بازیکن ما را گرفت. قبل از رقابت‌ها گفتند تأسیسات‌دریایی قهرمان آسیا شود شمسایی سرمربی تیم ملی می‌شود، اما همه چیز یک‌باره تغییر کرد و حرف خود را عوض کردند؛ به همین دلیل هم بازیکنان ما با دیدن خسوس در سالن دچار استرس شده بودند  و از کیفیت خود دور شدند چراکه وقتی بازیکنی متوجه می‌شود مربی‌اش سرمربی تیم ملی شده انگیزه‌اش اگر ۶۰ یا ۷۰ درصد باشد، حتی تا ۱۱۰ درصد هم افزایش پیدا می‌کند.

این سنگربان پیشین تیم ملی پایان تاکید کرد: حالا ما شده‌ایم خوارج فوتسال که هیچ‌ جایگاهی در فوتسال‌ایران نداریم و آقایان شده‌اند دلسوز فوتسال!

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز