خبرگزاری کار ایران

در انتظار تصمیم شورای‌فنی؛

برترین‌های انتخابی تیم ملی جودو معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۹۲۱

شورای فنی فدراسیون جودو در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان تشکیل جلسه داد تا در خصوص اعزام این تیم به رقابت های جهانی تصمیم گیری کند.

به گزارش ایلنا، مسابقات انتخابی تیم ملی جودو امروز با حضور داوران رسمی در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

محمدعلی رستگار و آرش میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، احمد کاظمی، محمد منصوری مربیان تیم ملی جوانان، عطاءالله عباس‌نژاد سرمربی تیم نوجوانان و دو مربی کره‌شمالی مسابقات را ازنزدیک تماشا کردند.

برهمین اساس در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمدرضا صدیقی در دو مبارزه برابر قاسم نوری زاده و محمد قاسمی صاحب پیروزی شد. در ادامه، نوری زاده هم قاسمی را شکست داد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم، مهدی فتحی پور در مبارزه با محمد بریمانلو و علیرضا خجسته به پیروزی دست یافت. خجسته هم نتیجه را به بریمانلو واگذار کرد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم، وحید بنا در سه مبارزه متوالی توانست آرش آقایی، امید تیزتک و رسولی را با شکست روبرو کند. در دیگر مبارزه این وزن تیزتک برای رسولی صاحب پیروزی سبحان شد.

در تنها مبارزه وزن منهای 100 کیلوگرم، رامین صفویه دانرده مدال طلای المپیک جوانان در پیکار با احمد یزدان پناه صاحب پیروزی شد.

در پایان مسابقات شورای فنی جودو تشکیل جلسه داد تا پس از بررسی رقابتهای رده سنی بزرگسالان در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تصمیم گیری کند.

مسابقات قهرمانی جهان دهه اول شهریورماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز