خبرگزاری کار ایران

مقابل هر حریفی با قدرت بازی می‌کنیم؛

کواچ: مدعی‌صعود به المپیک‌هستیم /تیم"ب"عملکرد تحسین‌آمیزی داشت

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۹۰۱

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه تیمش مدعی صعود به المپیک 2016 برزیل است، گفت: برابر هر حریفی با قدرت به میدان می رویم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ که در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای حضوری قدرتمند در جام جهانی و همچنین جام واگنر آماده می شویم تا نمایش خوبی از خود برجای بگذاریم.

وی افزود: برای تیم ملی ایران اهمیت دارد تا پیش از حضور در جام جهانی چند دیدار تدارکاتی خوب داشته باشد. جام جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای حضور در آن باید به خوبی مهیا شویم.

کواچ در پاسخ به این سئوال که چقدر به موفقیت تیمش امید دارد؟ گفت: نمی توان در این مورد پاسخ قاطعی داد، ولی به مردم ایران می گویم که ما مدعی حضور در المپیک هستیم و می خواهیم برابر هر حریفی با قدرت بازی کنیم.

وی در ارزیابی عملکرد تیم والیبال ب ایران در قهرمانی آسیا در تهران گفت: از نزدیک چند رقابت این تیم را تماشا کردم و اعتقاد دارم آنان عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان با بر تن کردن پیراهن تیم ملی در میدان به خوبی جنگیدند.

کواچ با اشاره به اینکه دوست داشت بازیکنانی چون محمدرضا موذن نیز در رقابت های فوق به میدان بروند، ادامه داد: با وجود تیم های خوب و مطرح در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ایران عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز