خبرگزاری کار ایران

تیم‌های خطیبی با انگیزه بازی می‌کنند؛

امیری: فصل قبل ناشناخته بودیم/ امسال تیم‌های بزرگ هم مقابل نفت بسته بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۷۹۱

هافبک ملی‌پوش نفت تهران گفت: این فصل حتی تیم‌های بزرگ هم مقابل نفت بسته بازی می‌کنند تا بتوانند امتیاز بگیرند که این کار ما را سخت می‌کند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری درباره شرایط تیم نفت پیش از دیدار مقابل سیاه‌جامگان گفت: خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی داشته و در بازی با صبای قم نسبت به بازی اول خیلی بهتر بازی کردیم.

وی افزود: شرایطی پیش آمد که گل بد موقعی را مقابل صبا دریافت کردیم و برای جبران این گل خیلی تلاش کردیم. اکنون شرایط‌مان از نظر بدنی، روحی و روانی و از همه لحاظ بهتر شده و برای کسب سه امتیاز به مشهد می‌رویم. به امید خدا امام رضا (ع) هم به ما کمک کند تا بتوانیم برنده بازی مقابل سیاه‌جامگان باشیم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش چقدر می‌تواند در این هفته‌ها به تیمش کمک کند تا نفت علاوه بر جمع کردن امتیاز در لیگ برتر، برای دیدار مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز آماده شود، اظهار داشت: تمام بچه‌ها باید به هر نحوی که شده به تیم کمک کنند. من هم به عنوان یک عضو کوچک تیم امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم و تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کنم.

امیری در واکنش به این مسئله که آیا با اولین پیروزی نفت در لیگ شرایط تغییر خواهد کرد یا نه، گفت: 100 درصد همین‌طور است و شاید اگر ما به جای کسب دو مساوی یک برد و یک باخت داشتیم، اکنون به لحاظ روحی شرایط‌مان بهتر بود. البته خدا را شکر تیم‌مان نباخته است و به باخت عادت نداریم، که این موضوع نکته مثبتی است. همان‌طور که گفتم با یک برد هم می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.

وی درباره اینکه شاید سیاه‌جامگان مقابل نفت بسته بازی کند، خاطرنشان کرد: شرایط ما فصل قبل راحت‌تر بود، چون تیم ناشناخته‌ای بودیم و راحت بازی خودمان را انجام می‌دادیم، اما این فصل همه از نفت شناخت پیدا کرده‌اند. حتی تیم‌های بزرگ هم مقابل نفت بسته بازی می‌کنند تا بتوانند امتیاز بگیرند و این کار ما را سخت می‌کند. با این تفاسیر تا زمانی که گل نخوریم، راحت بازی می‌کنیم و تیم‌ها را تحت فشار می‌گذاریم تا امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: مقابل سیاه‌جامگان هم کار سختی داریم و نباید از حالا بگوییم سه امتیاز را می‌گیریم. تیم‌های رسول خطیبی همیشه خوب و با انگیزه بازی می‌کنند و این بار هم با تماشاگران پرشور مشهدی کار ما را سخت خواهند کرد. البته هواداران سیاه‌جامگان از تیم شهرشان انتظار دارند و بعید می‌دانم آنها مقابل ما دفاعی بازی کنند.

امیری در پاسخ به این سئوال که به نظر این فصل همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی نفت باز کرده‌اند، گفت: این موضوع هم خوب است و هم بد، اینکه نفت تیم بزرگی شده و همه از این تیم ترس دارند، قسمت خوب ماجراست و اینکه همه مقابل ما بسته بازی می‌کنند، قسمت بد آن است. مثلاً در بازی هفته قبل مقابل صبای قم، این تیم خیلی دفاع کرد. موقعیت‌ها، میزان دوندگی، حفظ توپ و همه چیز ما چند برابر صبا بود، اما آنها دفاع کردند و اجازه نمی‌دادند که گل بزنیم و در نهایت، دقایق پایانی بازی بود که به گل رسیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز