خبرگزاری کار ایران

جایگاه مستحکم نعمتی در جام جهانی؛

گزارش سایت فدراسیون جهانی درباره بانوی کماندار ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۷۸۵

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی در مورد بانوی کماندار ایران نوشت: زهرا نعمتی جایگاه مستحکمی در جام جهانی دارد.

به گزارش ایلنا، سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با اختصاص تیتر یک صفحه اصلی خود به زهرا نعمتی، در مورد بانوی کماندار کشورمان نوشته است: زهرا نعمتی، ملی‌پوش ایرانی و قهرمان پارالمپیک لندن و مسابقات پاراجهانی تیراندازی با کمان است و مدال طلای این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد. وی همچنین دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی است.

در ادامه مطلب سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان آمده است: زهرا نعمتی پس از دو مرحله حضور در جام جهانی تیراندازی با کمان امروز جایگاه مستحکمی برای خود در این رقابت‌ها ایجاد کرده است، گفت:احساس خوبی دارم و برای من هر تورنمنت جدا از اینکه چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، یک تجربه است.

این سایت در ادامه به مسابقات جهانی لهستان اشاره کرده و نوشته است: ایران در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب کامل و قدرتمندی شرکت کرده است.

نعمتی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم، البته نسبت به سایر تیم‌ها کار سختی داریم اما امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در خصوص جام جهانی دانمارک نیز گفت: فکر می‌کردم نتایج بهتری در این رقابت‌ها کسب کنم اما آب و هوای نامناسب دانمارک و باد و باران روی روند کار من تاثیر گذاشت و برایم مشکل‌ساز شد.

این سایت در پایان با اشاره به معلولیت زهرا نعمتی و حضور وی در جمع کمانداران سالم نوشت: نعمتی پیش از معلولیت کمربند سیاه تکواندو را در اختیار داشت اما در سال 2004 در یک سانحه رانندگی دچار معلولیت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز