خبرگزاری کار ایران

رسولی با ایلنا مطرح کرد:

تیکی‌تاکای استقلالی‌ها مقابل ملوان / آبی‌ها هجومی؛ قوها قدرتی

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۳۹۸

آنالیزور سابق استقلال معتقد است این تیم نسبت ملوان از آمادگی‌جسمانی و روحیه تیمی بهتری برخوردار بود و بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت.

نیما رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملکرد استقلال مقابل ملوان در هفته‌دوم لیگ‌برتر گفت: درباره بازی استقلال و ملوان به چند نکته می‌توان اشاره کرد؛ اول اینکه از لحاظ آمادگی‌جسمانی و بدنسازی استقلال شرایط مطلوب‌تری داشت و از لحاظ نشاط تیمی نیز به همین صورت؛ مشخص بود هماهنگی استقلال در بازی بیشتر است. همچنین چند مورد بازی تیکی‌تاکا از استقلال به چشم خورد که مشخص است در تمرینات به صورت متنوع روی این موضوع کار شده است.

 وی افزود: استقلال نه تنها از لحاظ سرعت‌تیمی، بلکه از لحاظ سرعت بازی هم در شرایط مطلوبی قرار داشت ولی تیم ملوان بسیار کند بازی کرد و نقطه قوتش بازی قدرتی بود که همین باعث شد گل بیشتری دریافت نکنند.

رسولی درباره عملکرد تیم ملوان ادامه داد: بازیکنان ملوان دوره بدنسازی خوبی را سپری نکردند و به همین دلیل به شرایط مطلوب هم نرسیده‌اند؛ بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی، آرش افشین، نزهتی، رافخایی یا آبشک به شرایط مطلوب نرسیده‌اند. به نظرم ستاره‌های ملوان هنوز با دوران اوج‌شان فاصله زیادی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملوان به یک بازیکن طراح نیاز دارد که معتقدم اگر از لحاظ بدنی و افت خارج شوند و یکسری تغییرات در تیم به وجود بیاورند می‌توانند تیمی قدرتمند را تشکیل دهند. این تیم فاکتورهای خوبی داشت و در زمان‌های مختلف با اینکه نتیجه را واگذار کرده بودند، توانستند نظم تیمی خود را حفظ کنند و تا انتهای دیدار با انگیزه بازی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز