خبرگزاری کار ایران

وحید فردا مقابل رامبد و عادل؛

شمسایی: چهارشنبه از خبرنگاران خداحافظی می‌کنم، نه فوتسال

آقای‌گل رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هیچ تصمیمی برای خداحافظی از فوتسال ندارد و شایعه‌های اخیر مبنی بر وداع‌اش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پایان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی وحید شمسایی با تاسیسات‌دریایی آبستن حوادث بسیاری خواهد بود و حتی شایعه شد 4 شنبه در نشست‌خبری سرمربی و کاپیتان تاسیسات با فوتسال وداع می‌کند که البته این شایعه با واکنش جالب وحید همراه بود.

قرار است نشست خبری وحید شمسایی صبح 4 شنبه در محل باشگاه تاسیسات‌دریایی برگزار شود که زمزمه‌هایی درباره وداع آقای‌گل فوتسال جهان با دنیای بازیگری هم شنیده شد.

شایعه‌ شد شمسایی که به تمام آرزوهای فوتسالی خود در عرصه‌ملی و باشگاهی، به جز قهرمانی جام‌جهانی رسیده، به پایان خط بازیگری هم رسیده و می‌خواهد کفش‌ها را آویزان کند. 

البته خود وحید نظر دیگری دارد و مختصر و مفید می‌گوید: «خداحافظی؟! نمی‌دانم چه کسانی این شایعه‌ها را می‌سازند! (باخنده). بنویس ممکن است 4 شنبه بعد از نشست‌خبری از خبرنگاران خداحافظی کنیم؛‌ فقط در همین حد».

اتخاذ چنین تصمیمی آسان نخواهد بود آن‌هم زمانی که شمسایی توانست در اصفهان و جام باشگاه‌های آسیا نمایش پرفروغی داشته باشد و ضمن کسب عنوان‌قهرمانی با تیمش تحت هدایتش، آقای‌گلی و مهمتر از همه عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها را نیز از آن خود کند تا بار دیگر به مرد اول فوتسال آسیا بدل شود.

همچنین شمسایی فردا در برنامه خندوانه روبروی رامبد جوان خواهد نشست تا روز پر نشاطی را برای هواداران خود و مخاطبان این برنامه پر ببینده رقم بزند.

البته شمسایی شب هم به برنامه فردوسی‌پور خواهد رفت تا برای چندمین بار روبروی مجری مطرح این برنامه بنشیند و از فوتسال بگوید؛ ورزشی که تمام زندگی شمسایی در این سال‌های اخیر بوده است.

کد خبر : ۲۹۶۳۷۷