خبرگزاری کار ایران

ورزش بنگاه سیاسی نیست؛

خادم: کانون‌های قدرت مانع از تغییرات در مدیران‌ورزش هستند/ لزوم تغییرات در حوزه مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۳۶۱

معاون حقوقی وزارت ورزش گفت: هر جا که با مدرک و سند دست به تغییرات می زنیم، به کانون های قدرت متوسل می شوند تا در پست خود بمانند.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیو ورزش، درباره شرایط فعلی ورزش و نیاز به تغییرات ساختاری و مدیریتی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: اگر قرار است در این‌باره صحبت کنیم باید جوانب مختلف بررسی شود و نیازمند ساعت‌ها بحث توسط کارشناسان است ولی به صورت خلاصه بگویم که در ورزش شاهد چرخه معیوبی هستیم که نیازمند بازسازی و تغییر است. مشخصا هر تغییری همراه با سر و صدا و ایجاد اشکالاتی است و مسائل متفاوتی می‌تواند همراه آن باشد.

معاون حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: خیلی‌ها از این چرخه بهره برده‌اند که قطعا صدای‌شان مقابل این تغییرات در می‌آید. هرجا که اشکالی ایجاد شود، محلی برای سر و صدا شکل می‌گیرد تا تغییر متوقف شود. از نظر من تغییرات در حوزه مدیریتی در سطوح مختلف ورزش باید رخ بدهد. اولین سطح همین جاست که باید دولت و حاکمیت را به این سمت توجه بدهیم که ورزش بنگاه سیاسی نیست و برای داشتن جامعه پر نشاط و بهره مندی از فواید ورزش، باید تحمل داشت.

خادم با بیان اینکه متاسفانه سوء استفاده‌هایی در این ارتباط صورت می‌گیرد، گفت: هر جا که بدون زیر سئوال بردن و متهم کردن و با سند و مدرک دست به تغییرات می‌زنیم، شاهدیم که آن افراد برای باقی ماندن در پست خود به کانون‌های قدرت متوسل می‌شوند و همین باعث می‌شود کل پروژه زیر سئوال برود.

وی در پاسخ به این سئوال که وزارت ورزش تا چه حد در دور کردن نگاه یکطرفه و سیاسی از ورزش دور کند، خاطرنشان کرد: عملکرد وزارت ورزش موید این موضوع است. انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، گزینش مدیران کل در سطوح مختلف خودش موید این است که کمترین نگاه سیاسی در وزارت ورزش بوده است! هر چند می‌تواند محل نقد هم باشد.

خادم در پایان تاکید کرد که مسئولیتی در حوزه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد و آنچه برای خصوصی سازی این دو باشگاه مورد نیاز بوده در دوره مسئولیت خود انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز