خبرگزاری کار ایران

استعفای رستگار درحال بررسی است؛

سجادی: طاهری مدیرعامل پرسپولیس‌نیست/برای پرداخت بودجه به سرخابی‌ها ممنوعیت داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۳۲۵

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: طاهری سرپرست باشگاه است و هنوز مدیر عامل پرسپولیس نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش که در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان اینکه در پرداخت بودجه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ممنوعیت داریم گفت : وزارت امور اقتصادی و دارایی مالک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است اما مسئولیت اداره آنها به وزارت ورزش سپرده شده است.

وی ادامه داد : این دو باشگاه با توافق وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و ورزش و با تصویب هیات دولت برای مدتی به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و مالک آن وزارت اقتصاد و دارایی است.

وی همچنین در مورد پرداخت بودجه به استقلال و پرسپولیس نیز گفت: ما در پرداخت بودجه به این دو باشگاه ممنوعیت داریم و آنها خودشان طبق قرارداد ، حامی مالی دارند.

سجادی در پاسخ به این سئوال که محمد علی طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان برای باشگاه پول می آورد ، گفت: چنین چیزی امکان ندارد و طاهری نیز هنور مدیرعامل نشده و سرپرست است.

معاون وزیر ورزش درباره مجمع فدراسیون گلف نیز گفت: این مجمع امروز به خوبی برگزار شد و 12 کاندیدا برنامه های خود را ارایه دادند. این مجمع دومین مجمع انتخاباتی بود که به دور سوم کشیده شد و نامزدها رقابت سالم و نزدیکی با یکدیگر داشتند و در پایان کیکاووس سعیدی با دو رای اختلاف رئیس فدراسیون شد.

وی در مورد احتمال لابی های انجام شده در دور سوم نیز گفت: در دور سوم اجازه بیرون رفتن به هیچ کس را ندادیم و حتی تلفن های همراه نیز قطع بود.

سجادی در مورد این که اگر این انتخابات به دور چهارم کشیده می شد گفت: این موضوع را باید در آیین نامه مجامع انتخاباتی فدراسیون ها پیش بینی کنیم اما در این مجمع با رای‌گیری از اعضا مقرر شد چنانچه انتخابات به دور چهارم کشیده شود بعد از یک هفته تنفس دوباره برگزار شود.

معاون وزارت ورزش در مورد وضعیت رئیس فدراسیون جودو نیز گفت: استعفای محمد علی رستگار از ریاست این فدراسیون در حال بررسی است .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز