خبرگزاری کار ایران

در رقابت نزدیک با اژدر شهابی؛

کیکاوس سعیدی دوباره رئیس فدراسیون گلف شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۹۵

کیکاوس سعیدی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن کیکاوس سعیدی، رئیس پیشین این فدراسیون با کسب حداکثر آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف قرار بود 17 نامزد شامل ابراهیم رستمی، احمد عشوری، اژدر شهابی، امرالله کلانتری، امیر غریبلو، امیر حمزه توسلی، توفیق کابلی، حسن به‌آبادی، رجبعلی موسوی دوست، عظمت مشیری رودسری، علی رضایی، فاطمه ابوالقاسمی، فریده شجاعی، کیکاوس سعیدی، محمدرضا حکیم ایمانی، محمود حیدری کاشی و مصطفی آقاجان حضور داشته باشند که شجاعی، کابلی، کلانتری، مشیری و رضایی غایب بودند. آقاجان هم به نفع امیر غریبلو از شرکت در انتخابات کنار کشید.

در دور نخست سعیدی 16 رای و شهابی 16 رای و توسلی 3 رای به دست آوردند تا کار به دور دوم کشیده شود. در دور دوم نیز که شهابی و سعیدی حضور داشتند، هر کدام 17 رای را به خود اختصاص دادند تا تکلیف انتخابات رئیس فدراسیون گلف در دور سوم مشخص شود. سرانجام در دور سوم سعیدی 18 رای کسب کرد و بالاتر از شهابی که 16 رای به دست آورده بود، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز