خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران عاشقانه کار می‌کنند؛

حمیدی: ورزش‌کارگری مسیر خوبی را آغاز کرده/ زندگی‌ام با یک خبر تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۰۸۹

در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد رییس هیات ورزش‌کارگری استان‌تهران از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش‌کارگری تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا ، در این مراسم که امروز با حضور فرشته زارعی نایب‌رییس، مجید محمدی دبیر، حسین امن‌زاده مدیر داخلی و مهدی عزیزی روابط عمومی در ورزشگاه‌کارگران برگزار شد حسن حمیدی رییس ورزش‌کارگران استان‌تهران با تقدیر از تلاش رسانه‌های ورزشی و خبرنگاران و عکاسان این حوزه گفت: بازتاب و انعکاس اخبار ورزش‌کارگری بسیار حائز اهمیت است و بنده بنا بر تجربه‌ای که دارم به عنوان یک ورزشکار و یک مدیری که همواره رابطه‌ای دوستانه و متقابل با رسانه‌ها داشته‌ام از تلاش خالصانه و عاشقانه خبرنگاران بی‌نهایت قدردانی می‌کنم.

حمیدی که از قهرمانان اسبق کشتی است با ذکر خاطره‌ای از زنده‌یاد منوچهر لطیف خبرنگار پیشکسوتی که در عرصه‌کشتی سال‌ها قلم ‌می‌زد، گفت: من کشتی را زمانی خیلی‌جدی دنبال کردم که مرحوم لطیف در کیهان‌ورزشی عکسی از من منتشر کرد و مطلب کوتاهی نوشت که واقعا مسیر کار و زندگی من را تغییر داد؛ از این‌رو خود من بسیار به جایگاه رسانه‌ها احترام می‌گذارم و معتقدم خبرنگاران از جمله افرادی هستند که عاشقانه و با تمام وجود کار می‌کنند.

وی با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای‌رسانه به خصوص شهید صارمی گفت: شما برای افرادی می‌نویسید و گزارش می‌دهید که چرخه‌صنعت و تولید را به گردش در می‌آورند و کنار آن به ورزش هم می‌پردازند، بنابراین ارزش کار شما دو چندان است و امروز بهانه خوبی است تا ما و جامعه بتوانیم ارزش کار شما را بهتر و بیشتر بشناسیم.

حمیدی اضافه کرد: خوشبختانه ورزش‌کارگری مسیر خوبی را بار دیگر آغاز کرده و توجه رسانه‌ها به این قشر پرتلاش و زحمت‌کش از ابتدای امسال دوباره خیلی خوب شده و امیدواریم این روند کماکان تداوم یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز