خبرگزاری کار ایران

برابر ملوان تیم برتر میدان بودیم

صالح: توجهی به جایگاه ذوب‌آهن نداریم/ هوادار برای فوتبال‌زیبا به ورزشگاه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۰۶۸

مربی‌استقلال با تمجید از عملکرد تیمش مقابل ملوان گفت آبی‌های پایتخت بازی بعدی به جایگاه ذوب‌آهن نگاه نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، مجید صالح درباره دیدار روز گذشته استقلال برابر ملوان بندر انزلی که با برتری 2 بر صفر تیمش همراه شد، گفت: معتقدم باید این دیدار را به 2 بخش تقسیم کرد. بخش ابتدایی ما واقعا خوب بازی کردیم و توانستیم به 2 گل دست یابیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم که نشان می‌داد تیم برتر میدان بودیم. 

مربی استقلال متذکر شد: بخش دوم باید روی یکسری آیتم‌ها کار کنیم تا بتوانیم مانند نیمه اول عملکرد خوبی داشته باشیم. البته این وضعیت مختص شرایط ابتدایی فصل است و تیم ما هنوز کامل شکل نگرفته است.

او ادامه داد: ما باید 8 هفته بدنسازی می‌کردیم اما 5 هفته این کار را انجام دادیم که در این مدت نیز همه بازیکنان حاضر نبودند و این موضوع باعث می‌شود استقلال بالانس بدنی نداشته باشد. هفته‌های ابتدایی کسب امتیاز بسیار مهم است که شکر خدا توانستیم این امتیارات را کسب کنیم.

مربی استقلال درباره بازی روز جمعه تیمش برابر ذوب آهن تصریح کرد: در آستانه دیدار با ذوب‌آهن هرگز به جایگاه این تیم نگاه نمی‌کنیم. ذوب آهن تیم بزرگ و با انگیزه‌ای است و در زمین ورزشگاه‌آزادی نیز فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. سال‌‌گذشته نیز ذوب‌آهن شروع خوبی نداشت اما هر چه از فصل گذشت پیشرفت کردند. مطمئنا پایان هفته بازی سختی خواهیم داشت و طی هفته خود را برای این دیدار آماده می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان این نکته مجموعه تیم استقلال در تلاش است تا در تعطیلی لیگ تیمش را به آمادگی مورد نظر کادر فنی برساند، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم 3 هفته تعطیلی لیگ‌برتر عقب‌ماندگی بدنی خود را جبران کنیم و استقلال را به شرایطی برسانیم که بتواند تمام 90 دقیقه عملکرد مناسبی داشته باشد. دوست ندارم درباره ماهیت این تعطیلی صحبت کنم اما برنامه‌ریزی هست که صورت گرفته و ما باید بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

صالح در پایان با تشکر از حضور پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه‌آزادی به سایت رسمی باشگاه گفت: اگر ما خوب بازی کنیم هواداران به ورزشگاه‌ها می‌آیند و ما نیز تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. هواداران بیشتر از نتیجه فوتبال زیبا را دوست دارند و برای فوتبال زیبا به ورزشگاه می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز