خبرگزاری کار ایران

باخت آخر دنیا نیست؛

میناوند: گرمای‌اهواز و بلندی چمن بهانه و توجیه است/ انتظارم از برانکو بیشتر بود!

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۰۴۰

پیشکسوت پیشین پرسپولیس می‌گوید انتظارش از برانکو و سرخ‌پوشان بیش از این‌ها بوده و نباید گرمای‌اهواز و بلندی چمن را توجیه باخت قرار دهند.

به گزارش ایلنا، مهرداد میناوند که سال‌ها با پیراهن سرخ‌ها درخشید و حتی یکی از لژیونرهای سرخ‌پوش در فوتبال اروپا بود با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی نسبت به شکست پرسپولیس مقابل استقلال اهواز در هفته دوم واکنش نشان داد.

متن پیام میناوند به این شرح است: «هزینه‌ای که باید پرداخت: می‌دونم همه‌مون خیلی ناراحتیم، از من که سال‌ها برای تیم محبوب‌مون عرق ریختم تا شما که سال‌ها توی گرما و سرما، از توان‌تون، از هزینه‌تون، از وقت‌تون و از انرژی‌تون گذاشتین تا سرخ پوش‌ها طعم پیروزی بچشن. سال‌هاست وضعیت ما اینه، اما سال‌هاست همه فکر و حواس و عشق‌مون به اینه که بازم بشینیم روی قله. بعد از یه مساوی امیدوارکننده بازی رو باختیم، باخت آخر دنیا نیست اما نباید کم بیاریم و دست از حمایت بکشیم.

در ادامه این پیام امده است: «منم معتقدم گرمای اهواز بهانه‌ست، منم معتقدم بلندی چمن فقط یه توجیه بیشتر نیست، منم انتظارم از برانکو بیشتر از این حرف هاست و خودم مونده بودم چرا پروفسور تیم رو با اون ارنج فرستاد توی میدون، منم میگم مدیریت مون مشکل داره و از تیمی که سه هفته اول رو هنوز با لباس های دو سال پیشش میره توی زمین، باید منتظر اشکال های بیشتری موند و ... هزار تا درد دل دیگه منم عین شماها دارم. اما، اما، اما، این اما پدر ما رو درآورده، اما باید موند، باید جنگید. باید پشیمون نشد. باید کم نیاورد. باید هزینه عاشق‌بودن رو داد. باید پشت تیم و بازیکنان و مربی‌مون بمونیم و هزار تا اما و باید دیگه که همشون میگن از تیم حمایت کنیم».

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز