خبرگزاری کار ایران

قهرمانی پس از ۳ سال برای نماینده ایران؛

بازتاب قهرمانی تاسیسات دریایی در سایت AFC

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۹۶۹

قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در ششمین دوره فوتسال جام باشگاه های آسیا در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

به گزارش ایلنا، تیم تاسیسات دریایی در فینال ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان با نتیجه 5 بر 4 القادسیه کویت را شکست داد و عنوان قهرمانی قاره ای را در ورزشگاه نقش جهان تصاحب کرد.

با کسب این عنوان، تاسیسات دریایی اولین باشگاه ایرانی است که از سال 2012 تاکنون جام قهرمانی ششمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود می کند.

اصغر حسن زاده (2گل)، قدرت بهادری، رضا سنگ سفیدی و وحید شمسایی برای تیم تاسیسات دریایی ایران گلزنی کردند. سنگ سفیدی در دقیقه 31 بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

تاسیسات در بیشتر مدت بازی کنترل بازی را در اختیار داشت، اما این تیم ناچار شد اخراج سنگ سفیدی را از سربگذارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه با اشاره به خشنودی شمسایی از بازگشت جام به ایران نوشت: شور و شوق قهرمانی در چهره امیر شمسایی سرمربی تاسیسات هنگامی که تیم او اولین باشگاه ایرانی شد که در سه سال گذشته قهرمانی فوتسال باشگاههای آسیا را از آن خود می کند، نقش بست.

تیم میزبان جام، با دو گل حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران، و گل های بهادری، سنگ سفیدی وشمسایی به نوار نومیدی های ایران پایان داد و تاسیسات دریایی با مهار تیم مصمم القادسیه، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز