خبرگزاری کار ایران

لیگ‌پانزدهم در ایستگاه‌دوم؛

استقلال 2 - ملوان صفر؛ آبی‌ها صدر را با امید گرفتند/ تعظیم ژنرال مقابل مظلومی

استقلال تهران با 2 گل امید ابراهیمی مقابل قوهای انزلی به برتری رسید تا مظلومی برد شیرینی را مقابل‌ژنرال جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته دوم لیگ برتر پانزدهم از ساعت 19:30 تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه‌آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌های تهرانی 2 بر صفر فاتح این دیدار شدند تا با 6 امتیاز صدر جدول را به رنگ آبی در‌آورند.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا،خسرو حیدری، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری و آرش برهانی

ترکیب ملوان: حسین حسینی، عزت‌اله پورقاز، پژمان نوری، آرش افشین، مازیار زارع، حسین ماهینی، حسین کنعانی‌زادگان، محمد آبشک، سعید یوسف‌زاده، فرزاد حاتمی و عزیز معبودی

دقیقه 29 ارسال زیبای خسرو حیدری با عبور از روی مدافعان ملوان به امید ابراهیمی رسید که شماره 6 آبی‌ها با پروازی تماشایی و ضربه سری محکم توپ را دور از دستان حسینی سنگربان انزلی‌چی‌ها به تور دروازه دوخت تا استقلال را یک بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 38 خطای مدافعان ملوان روی آرش برهانی بهترین فرصت را در اختیار امید ابراهیمی قرار داد تابا استفاده از توانایی‌اش در زدن ضربات آزاد برای تیمش موثر واقع شود که چنین هم شد. شوت سنگین امید به تور دروازه ملوان چسبید تا دومین گل ابراهیمی و استقلال هم به ثمر  برسد.

نیمه دوم اگرچه دو تیم و به خصوص قوهای انزلی دست به تلاشی گسترده زدند تا بتوانند گل‌های خورده را جبران کنند ولی راه به جایی نبردند تا چهاردهمین شکست ملوان مقابل استقلال در تاریبخچه دو باشگاه ثبت شود و همچنیم طلسم شکست نخوردن استقلال مقابل ملوان در آزادی همچنان پا بر جا بماند. 

استقلال با این برد 6 امتیازی شد تا به طور موقت در صدر جدول قرار بگیرد. ملوان هم با همان 3 امتیاز در جایگاه هفتم جای دارد.

کد خبر : ۲۹۵۸۷۶