خبرگزاری کار ایران

لیگ‌پانزدهم در ایستگاه‌دوم؛

گسترش‌فولاد یک– تراکتورسازی 3/ دربی‌تبریز به کام تونی و پرشورها

دربی‌تبریز 3 بر یک به سود شاگردان تونی اولیویرای پرتغالی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار از روز دوم هفته‌دوم لیگ‌برتر پانزدهم از ساعت 18:30 تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگام‌امام با قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف هم رفتند که سرخ‌پوشان تبریز اینم دیدار را 3 بر یک به سود خود رقم زدند.

ترکیب گسترش‌فولاد تبریز: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، سیدمحسن حسینی، امید نظامی‌پور، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، ایوب کلانتری، داریوش شجاعیان، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، علی حمودی، احمد عبدالله زاده، سزار، یان رمزی، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان و حمزه یونس

شجاع خلیل‌زاده که این فصل به دلیل مسائل مربوط به سربازی‌اش به تراکتورسازی پیوسته در نخستین بازی‌ برای تیم جدید خود گلزنی کرد تا شروع خوبی با این تیم تبریزی داشته باشد.  شجاع موفق شد دقیقه 11 روی کرنر یان رمزی دروازه گسترش را باز کند تا تیمش را یک بر صفر در دربی تبریز پیش بیندازد. 

دقیقه 33 باز هم روی ارسال بی‌نقص رمزی شجاع‌ خلیل‌زاده بالاتر از مدافعان گسترش‌ موفق شد با ضربه سری دقیق توپ را به تور دروازه نوشی‌صوفیانی بکوبد تا شروعی طوفانی با تیم جدیدش داشته باشد.

دقیقه 42 سامان نریمان‌جهان کاپیتان تراکتورسازان که به زیبایی از مدافع روبروی خود عبور کرده بود با نوشی‌صوفیانی تک به تک شد و توپ را با بغل پایی ساده دور از دستان سنگربان گسترش به تور دروازه دوخت تا تیمش را 3 بر صفر پیش بیندازد و نتیجه‌ای عجیب را در یادگار رقم بزند.

نیمه دوم اگرچه دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند ولی یک گل رد و بدل شد و داریوش شجاعیان دقیقه 84 موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا در نهایت این دیدار 3 بر یک به سود تراکتورسازان به پایان برسد.

شاگردان تونی با این 3 امتیاز 4 امتیازی شدند و موقتا در صدر جدول قرار گرفتند. گسترش فولاد هم با یک امتیاز بازی نخست خود جایگاه چهاردهمی را در اختیار دارد.

 

کد خبر : ۲۹۵۸۶۸