خبرگزاری کار ایران

برای حضور در قهرمانی جهان؛

اعزام تیم ملی والیبال نوجوانان به آرژانتین/شاگردان‌وکیلی در اندیشه افتخارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۸۲۴

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان راهی آرژانتین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره این رقابت‌ها از 23 مرداد تا اول شهریور در آرژانتین برگزار می‌شود و تیم نوجوانان‌ایران در گروه C با تیم‌های لهستان، چین‌تایپه، شیلی و بلغارستان رقابت خواهد کرد.

شاگردان محمد وکیلی برای هماهنگی با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی آرژانتین 8 روز قبل از آغاز این رقابت‌ها از طریق فرودگاه امام خمینی راهی این کشور شدند.

اسامی بازیکنان اعزامی تیم ملی والیبال نوجوانان به قرار زیر است:

اسماعیل طالبی‌خامنه، رسول آقچه‌لی، محمود رسولی، مبربابک موسوی‌گرگری، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، طیب عینی، اسماعیل مسافر، علی اصغر مجرد، علی یوسف‌پور و پوریا یلی.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی(سرمربی)، غلامرضا مومنی‌مقدم، علیرضا طلوع‌کیان و حمید جعفرزاده(مربیان)، غلامرضا نوروزی(پزشک)، رضا نصیری فیزیوتراب و محمدامین شاکری به عنوان آنالیزور کادر فنی اعزامی تیم ملی والیبال نوجوانان به مسابقات جهانی هستند.

برنامه مسابقات تیم ایران در چهاردهمین دوره مسابقات زیر 19 سال جهان به وقت محلی به شرح زیر است(اختلاف ساعت آرژانتین با ایران 7 ساعت و 30 دقیقه است):

شنبه 24 مرداد، ایران – لهستان، ساعت 11

یکشنبه 25 مرداد،  ایران – شیلی، ساعت 11

دوشنبه 26 مرداد، ایران – چین تایپه، ساعت 11

سه شنبه 27 مرداد،  ایران – بلغارستان، ساعت 9

4 تیم برتر گروه‌های چهارگانه این رقابت‌ها به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود می‌کنند و در این مرحله به صورت ضربدری با هم روبرو می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز