خبرگزاری کار ایران

نمی پذیرم بازیکن تهدید و گروکشی کند؛

مظلومی:دیدار با ملوان را زیادی حساس کردند /کرار برای پول به ایران آمده نه استقلال

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۶۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در طول هفته گذشته بیش از اندازه دیدار با ملوان را حساس کرده‌اند در حالی که این مسابقه حساس نیست و فقط 3 امتیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان بندرانزلی در هفته دوم  لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در هفته گذشته بازی با ملوان را خیلی حساس کردند اما به اعتقاد من این بازی مانند سایر دیدارهاست. به بازیکنان تاکید کردیم به ۳ امتیاز این مسابقه فکر کرده و به مسائل حاشیه‌ای آن کاری نداشته باشند.

وی با تبریک روز خبرنگار افزود: ملوان تیم قابل احترامی است که کادرفنی شایسته‌ای دارد. در تمرینات روزهای قبل نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کرده و با رفع مشکلات، به فکر ارائه بازی قابل قبول و کسب نتیجه دلخواه مقابل ملوان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شناخت نسبی از تیم ملوان داریم زیرا آنها نسبت به فصل گذشته زیاد به ترکیب خود دست نزده‌اند و هفته گذشته برد خوبی را برابر ذوب‌آهن بدست آورد. ضمن اینکه از کادرفنی این تیم هم شناخت کافی داریم.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین مسئله در این بازی عملکرد تیم من است؛ پس تنها به تیم خود فکر می‌کنم و امیدوارم خواسته‌های فنی ما در هفته گذشته را بتوانند به خوبی در زمین پیاده کنند. البته با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و تلاشی که برای رفع مشکلات انجام داده‌ایم، امیدواریم یک دیدار جذاب همانند بازی گذشته را در زمین از خود ارائه کرده و در نهایت به ۳ امتیاز دست یابیم.

مظلومی در ادامه افزود: تیم من فوتبال را در زمین بازی می‌کند. هر اتفاقی که قرار است بیفتد باید در زمین بیفتد، خوشبختانه حریف هم روی زمین کار می‌کند.

وی به حاشیه‌سازی‌های ادامه‌دار کرار هم اینگونه واکنش نشان داد: بخشی از این حاشیه‌ها به این دلیل است که رسانه‌ها تنها به کرار می‌پردازند اما قضیه اینطور که نوشته و گفته می‌شود، نیست. شما شاهد بودید چگونه این بازیکن در زمین تلاش می‌کند. این درحالی است که شما تنها عصرها او را می‌بینید ولی او صبح‌ها هم تمرین می‌کند. به هر حال ما می‌خواهیم وی را آماده کنیم اما یکسری مشکلات وجود دارد که مختص کرار نبوده و جمعی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: اگر پول به باشگاه بیاید، مساوی تقسیم می‌شود تا فرقی بین بازیکنان نباشد. خوشبختانه باشگاه دارد به تعهداتش عمل می‌کند. من نمی‌پذیرم بازیکنی گرو کشی کند یا به این دلایل به تمرین نیاید. در تیم من کسی حق تهدید کردن ندارد. کرار هم مثل بقیه هم دیروز و هم امروز تمرین کرده و با ابراهیمی، حیدری و دیگران تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: اما باید بدانیم وقتی یک بازیکن خارجی به ایران می‌آید، فقط بخاطر پول می‌آید، خودمان را گول نمی‌زنیم، بازیکن خارجی بخاطر استقلال یا پرسپولیس به ایران نمی‌آید. ریوالدو و پروپیچ هم همینطور هستند. به هر حال هر پولی که به باشگاه می‌آید، باشگاه سریع تقسیم می‌کند و به غیر از کادر فنی، نوبت به هر کسی که برسد، پولش را می‌گیرد.

مظلومی اضافه کرد: ما اصلا کرار را به کمیته انضباطی هم احضار نکردیم، مسئول حقوقی باشگاه هم در این رابطه صحبت کرده که نیازی به وجود کرار نیست. البته حنیف را خواسته بودیم، صحبت‌هایش را هم شنیدیم. کرار مشکلاتی در مورد پرداخت دریافتی‌هایش داشت که می خواست آن مشکلات حل شود.

وی در مورد اینکه آیا ترکیب جدید و جوان ها همچنان به میدان فرستاده خواهند شد یا خیر؟، اظهار کرد: ما جوان‌های با انگیزه زیادی داریم و حتما به جوان‌ها میدان خواهم داد تا پشتوانه‌سازی انجام شود. مطمئن باشید آنها تا آخر فصل در استقلال کمک حال خواهند بود. ما چند بازیکن هم بیرون داریم، دو خارجی که هنوز به میدان نیامده‌اند، فخرالدینی آماده نیست، خسرو حیدری در تمرینات گروهی شرکت کرده و حنیف عمران‌زاده هم دو هفته دیگر محرومیتش تمام می‌شود و به این ترتیب برای تغییرات دستمان باز خواهد شد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد ریوالدو و پروپیچ تاکید کرد: ریوالدو صد درصد آماده نیست و منتظر هستیم تا مجوز بازی پروپیچ هم صادر شود. اگر ITC این بازیکن برسد، حتما از وی استفاده می‌کنیم. در مورد ریوالدو هم تا جایی که نیاز باشد کمک می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: سعی می‌کنیم جوان‌ها را در کنار با تجربه‌ها بکار بگیریم. برهانی را ببینید چقدر می‌دوید و با استفاده از تجربه‌اش پاس گل داد. مطمئنا تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها خواهیم داشت. خود رحتمی هم روزی جوان بوده و حالا با تجربه است. باید این جوان‌ها هم جا پای بزرگان بگذارند.

مظلومی در مورد اینکه آیا باشگاه پیرامون عدم وجود حاشیه روی سکوها تعهدی داده است؟ خاطرنشان کرد: در این مورد من چیزی نشنیده‌ام اما اعتقاد دارم هیچ مشکلی روی سکوها پیش نخواهد آمد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: از هواداران هردو تیم هم خواهش می‌کنم که تنها تیم خودشان را تشویق کنند تا هر دو تیم بتوانند بازی زیبایی ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز