خبرگزاری کار ایران

استکی در گفت‌وگو با ایلنا:

کسب سهمیه المپیک اولویت دوم ماست/ می‌توانیم طلسم جهانی را بشکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۱۱

مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به ادوار گذشت سخت و حساس‌تر شده و ما با تمام قوا در این رقابت ها شرکت می‌کنیم.

علیرضا استکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم ملی را با 16 بوکسور پیگیری می‌کنیم و ملی‌پوشان بسیار با انگیزه و با روحیه هستند و برای آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا لحظه شماری می کنند.

وی افزود: تیم بسیار خوبی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار داریم و به کسب نتایج ایده آل در قهرمانی آسیا بسیار امیدوار هستیم.

استکی با اشاره به نبود مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: احسان روزبهانی و علی مظاهری غایبین تیم ما در قهرمانی آسیا هستند. بی‌تردید هر مربی دوست دارد با این نفرات کار کند اما فعلا این امر میسر نیست و باید تمام تمرکز خود را روی اردونشینان حال حاضر تیم ملی بگذاریم.

وی درباره اعلام لیست نهایی تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید با همان 10 نفر منتخب به بانکوک تایلند می رویم. نفراتی که در انتخابی تیم ملی در وزن خود بهترین عملکرد را داشتند برای ما در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا گفت:در رقابت های امسال، 6 نفر برتر هر وزن جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست می آورند. از این رو رقابت های امسال نسبت به ادوار گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.

مربی تیم ملی بوکس ادامه داد: ابتدا باید جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم و بعد به فکر کسب سهمیه المپیک از طریق این رقابت ها باشیم. ضمن اینکه تنها نفرات فینالیست هر وزن در قهرمانی جهان موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهند شد.

استکی در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم می تواند برای نخستین بار به مدال جهانی دست پیدا کند، گفت: می توانیم این طلسم را بشکنیم. درست است که مدال گرفتن در جهانی کار بسیار دشواری است اما بچه‌های بوکس کشورمان کوه انگیزه هستند و می‌توانند هر غیر ممکنی را ممکن سازند.

تیم ملی بوکس کشورمان با هدایت ولادمیر وینکوف و علیرضا استکی 4 الی 14 شهریور ماه جاری در مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز